Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:08:05 GMT

طلای بعثت در کرمان مس شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۶۱۴۱

طلای بعثت در کرمان مس شد

تیم بعثت کرمانشاه در قالب هفته ۲۲ لیگ دسته دو فوتبال کشور در قالب گروه ب، مقابل مس شهر بابک با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در قالب هفته ۲۲ لیگ دسته دو فوتبال کشور در قالب گروه ب، دو تیم بعثت کرمانشاه و مس شهر بابک بعد از مدت‌ها تعطیلی لیگ به علت کرونا در سیرجان در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که با توجه به وضعیت تیم بعثت در انتهای جدول لیگ دسته دو از اهمیت بسیار زیادی برای این تیم برخوردار بود در نهایت ۹۰ دقیقه با نتیجه دو بر صفر به سود مس شهر کرمان به پایان رسید و نماینده کرمانشاه دست خالی از کرمان عازم کرمانشاه شد.

پس از این بازی نماینده کرمانشاه با ۲۰ امتیاز از ۲۲ دو بازی در جایگاه انتهای جدول لیگ دسته دو و نماینده شهر بابک کرمان نیز با ۳۱ امتیاز در رده سوم لیگ قرار گرفت و دو تیم باید خود را برای هفته بعد رقابت‌ها آماده کنند.

در قالبت هفته ۲۳ لیگ دسته دو، یکشنبه ۵ مرداد نماینده کرمانشاه در ورزشگاه آزادی میزبان سردار بوکان خواهد بود و دربی غرب کشور را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان مس کرمانشاه فوتبال لیگ دسته دوم لیگ دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک