Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:38:09 GMT

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۶۳۸۷

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

مهلت ثبت نام و تکمیل مستندات بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی تمدید شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهلت ثبت نام و تکمیل مستندات در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی تا هفتم شهریورماه ۱۳۹۹ تمدید شده است.
تمامی شرکت‌کنندگانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند لازم است تمامی مستندات الکترونیکی، فیزیکی و هزینه ثبت نام را تا تاریخ مذکور از طریق سامانه ثبت نام ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سایر مستنداتی را که امکان ارسال آن به صورت الکترونیکی وجود ندارد، به صورت پستی و یا حضوری به نشانی تهران، بزرگراه آزادگان (جنوب)، بعد از پل فتح، احمد آباد مستوفی، بعد از میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب، خیابان شهید احسانی راد، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، اداره کل امور بین الملل و جشنواره‌ها ارسال نموده و یا به مسئول دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره خوارزمی جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز ماه با تقاضای اعمال دو فوریت جهت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ۱۵۲ رای موافق از مجموعه ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.   رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به واقع این نوبت دوم است که مجلس اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند از دولت و تقاضا داریم اصل لایحه را به مجلس داده تا این موضوع مورد بحث قرار گیرد.   وی تاکید کرد: در حال حاضر ما برنامه هفتم توسعه را نیز نمی‌توانیم کارها را در بخش صندوق پیش ببریم چرا که اساسنامه شرکت ملی پست دچار اشکال است.

دیگر خبرها

  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد