Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی عزیزی ظهر دوشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه تامین زمین و ساخت هزار و ۷۰۰ واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بیان کرد: خراسان جنوبی استانی متدین بوده و انسان هایی با کم ترین توقعات دارد.

وی ادامه داد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس انسان هایی متدین از دامن مادرانی پاک به مرزها اعزام شده و در سخت ترین شرایط جنگیدند و عزت را برای مملکت به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عزیزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مسئولیت های دستگاه ها دانست و افزود: زمانی ترویج فرهنگ ایثار محقق می شود که ایثارگران در جامعه مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به مطالبه های ایثارگران بیان کرد: اگرچه اقدامات خوبی در راستای پیگیری مشکلات ایثارگران در استان انجام شده اما این نگاه باید مستمر باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثار گران خراسان جنوبی با بیان اینکه در سطح استان ۴۰ جانباز ۷۰ درصد هستند، افزود: از این تعداد هفت نفر قطع نخاع بوده و ۱۸ نفر برای حرکت نیازمند ویلچر هستند.

وی از وجود ۴۲۳ جانباز شیمیایی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵ نفر حاد بوده و نیازمند مراقبت های ویژه هستند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به مشکل بیکاری ایثارگران بیان کرد: در سال ۹۸ در بخش دولتی ۱۲۰ استخدامی ایثار گر و ۱۳۰ خوداشتغالی داشته ایم.

وی با اشاره به مشکلات مسکن ایثارگران بیان کرد: در سال گذشته ۲۴۸ فقره وام مسکن به بانک ها معرفی شده که به دلیل شرایط سخت وام ها، تنها ۱۰۶ نفر این تسهیلات را دریافت کرده اند.

کد خبر 4978712

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری قزوین بهزیستی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی از اقدام شجاعانه سپاه حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی