Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر به تعداد افراد مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان‌های استان یزد اضافه شده است.

او افزود: هم اکنون ۲۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که ۶۹ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی اظهار داشت: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، دوره همی های خانوادگی، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن فاصله اجتماعی سبب شد بیماران کووید ۱۹  در استان افزایش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: بیماری کرونا یک بیماری ویروسی است که با پیشگیری و رعایت قوانین معین شده بهداشتی می‌توان آن را مهار کرد و این موضوع با اهتمام تمامی مردم محقق می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیماران کرونایی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد