Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد این تیم با حمایت فدراسیون فوتبال می تواند به جام جهانی برسد.

به گزارش تهران تایمز، افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان درباره ازسرگیری رقابتهای فوتبال بدون تماشاگران گفت: طرفداران روح فوتبال هستند. آنها باعث نمایش های بی نظیر و جذاب از سوی بازیکنان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایط جدید بازیکنان باید از درون خود و هم تیمی های خود الهام بگیرند تا نمایشی را ایجاد کنند که ارزش تماشای تلویزیونی را داشته باشد. ما در طول این همه گیری فرصتی نادر داریم که بتوانیم سمبل امید برای هواداران خود باشیم و حداقل ۹۰ دقیقه با تمام چالش هایی که مردم در زندگی خود با آنها روبرو هستند ، حواس پرتی ایجاد کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره قهرمانی دراماتیک با پرسپولیس در لیگ گفت: آن روز هرگز از یاد هواداران پرسپولیس و هواداران فوتبال نخواهد رفت. پیروزی همیشه در ورزش مهم است اما روشی که ما در آن روز پیروز شدیم مهم ترین مساله است. در برابر همه شانس ها قلب یک شیر، شجاعت، اشتیاق، کار تیمی، روحیه انسانی و تاثیر خداوند برای ما بود تا به آن قهرمانی برسیم.

قطبی درباره دوره حضور خود در تیم ملی فوتبال ایران گفت: در آن دوره شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی خاصی وجود داشت. چیزهایی بود که بهتر است به خاطر عشق به کشور و تیم ملی فوتبال کشورم چیزی نگویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره دلیل جدایی از فولاد بعد از یک دوره کوتاه نیز گفت: اجازه دهید به خاطر احترام به باشگاه خوب فولاد درباره این مساله و اتفاق های درونی باشگاه صحبت نکنم ولی من از دوره کوتاه در لیگ ایران با فولاد لذت بردم.

قطبی در پایان درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی خاطرنشان کرد: من با کار آقای دراگان اسکوچیچ آشنا نیستم بنابراین نمی توانم درباره توانایی وی اظهار نظر کنم اما نسلی طلایی در فوتبال ایران داریم. ما در آسیا استعدادهای برتر داریم. اگر  فدراسیون فوتبال حمایت مناسبی از بازیکنان ایرانی کند، معتقدم ایران به جام جهانی  ۲۰۲۲ صعود خواهد کرد. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!

آفتاب‌‌نیوز :

بدون شک رامین رضاییان یکی از بهترین مدافعان راست چند سال اخیر فوتبال ایران بوده است. رامین در دو دوره جام جهانی و چند دوره جام ملت‌های آسیا عضوی از تیم ملی بوده و هنوز هم گزینه اول کادرفنی تیم ملی برای حضور در سمت راست خط دفاعی است.

در مورد رامین، اما یک آمار عجیب وجود دارد. او هرگز نتوانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد و این طلسم به نظر می‌رسد امسال هم با این بازیکن ادامه خواهد داشت. رضاییان که به غیر از فوتبال ایران در بلژیک و قطر هم سابقه بازی دارد، موفق نشده با تیمش به قهرمانی برسد. البته رامین در لیگ شانزدهم با پرسپولیس قهرمان شد، ولی به دلیل اختلاف با برانکو، چند هفته مانده تا پایان فصل از تیم کنار گذاشته شد و نتوانست در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند.

امسال رامین خیلی امیدوار بود با سپاهان قهرمان لیگ شود، ولی نتایج سینوسی این تیم در هفته‌های اخیر و از دست دادن چندین امتیاز باعث شد تا این تیم از کورس قهرمانی دور شود. کار سپاهان برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت است و بعید است این تیم بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

تنها امید رضاییان برای گرفتن عکس یادگاری با جام، جام حذفی است که سپاهان می‌تواند امیدوار به فتح آن باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد