Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با شناسایی ۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و ترخیص ۳۱۵ بیمار بهبود یافته، شمار بستری شده‌ها در بیمارستان‌های مازندران و بابل، به ۱۷۲۵ نفر رسید. شناسایی ۳۱۲ بیمار کرونایی در مازندران دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۲ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۲۶۲ نفر ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۴۵۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری اند، افزود: ۲۵۳ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر موسوی گفت: برای مقابله با این بیماری سه اصل طلایی زدن ماسک، شستن مداوم و ضدعفونی دست‌ها و نیز رعایت فاصله ۲ متری مهم است که عدم هر یک از این موارد می‌تواند در گسترده شدن شیوع آن تاثیر داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: تا زمانیکه مردم برای حضورشان در جامعه از ماسک استفاده بکنند بیشتر راه انتقال ویروس بسته می‌شود و می‌توان گفت از سرعت انتشار بیماری بی نهایت کاسته می‌شود. افزایش شمار بیماران بستری در بابل دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۷۱ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: ۵۳ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل ۲۷۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

دکتر جلالی گفت: استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی از جمله مسائلی که در این مدت افراد کمتر به آن توجه کردند و بی توجهی آن‌ها باعث شده اکنون تعداد مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی استان افزایش یافته و استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران کووید ۱۹ علوم پزشکی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی