Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:02:58 GMT

ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران- فشم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۸۰۸۴

ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران- فشم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: براساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-فشم و آزادراه قزوین-کرج-تهران

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای ‌کندوان، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم. 

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-فشم محدوده رودک از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

‌*  آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

وی تصریح کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته‌ آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج پرترددترین جاده‌های کشور بود.

*سهم 17 درصدی ناوگان سنگین در ترافیک راه ها

محرابی‌نیا بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2291 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 0.9 درصد کاهش دارد. در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* انسداد 7 جاده به دلیل نداشتن ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: جاده مشهد - کلات واقع در استان خراسان رضوی و محور فنوج-اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان به دلیل نداشتن ایمنی کافی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی بیان کرد‌: در حال حاضر محور قزوین-همدان در کیلومتر 110‌‌، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

پربیننده ترین آخرین تصمیم آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس حقوق بازنشستگان تا عصـر امروز واریز می‌شود ۷۵ هزار نفر از فرهنگیان به زودی صاحبخانه می‌شوند خصوصی‫‌سازی آموزش و پرورش دامن معلمان را گرفت نحوه پرداخت حقوق حق التدریسی‌ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک آزاد راه ترافیک ترافیک جاده ای وضعیت راهها آزاد راه قزوین تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ترافیک نیمه سنگین آزادراه قزوین راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، روان و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ فروردین ماه