Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی ضایعه درگذشت روحانی انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدجواد رئوف سیدنژاد، مدیرعامل موسسه بقاع متبرکه آستان قدس رضوی را تسلیت گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی در پی درگذشت حجت‌الاسلام رئوف سیدنژاد پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

ضایعه تأسف بار فقدان روحانی جانباز حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید محمدجواد رئوف سیدنژاد که در عرصه‌ خادمی بقعه ملکوتی حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم (علیه‌السلام) وابسته به آستان قدس رضوی، منشأ خدمات شایسته‌ای گردیده بود به خانواده محترم ایشان و نیز همکاران ارجمندشان در مؤسسه بقاع متبرکه و سازمان علمی فرهنگی و آستان مقدس رضوی، تسلیت عرض می‌نمایم.

3 مصوبه جدید مساعدتی آستان قدس رضوی برای مستاجرانمدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شدکتب انتشارات آستان قدس رضوی با تخفیف ویژه ارائه می‌شود

در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج (علیه آلاف التحیّة و الثناء) برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو