Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی هفته گذشته 803 هزار تماس تلفنی با سامانه خدمات مشاوره‌ای ستاد اجرایی فرمان امام (٤٠٣٠) درخصوص بیماری کرونا برقرار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: سامانه 4030 بعنوان مرکز خدمات مشاوره‌ای ستاداجرایی وبا همکاری وزارت بهداشت درهفته اخیر شاهد افزایش ١٥ درصدی تماسهای مردم از سراسر کشور برای کسب اطلاعات مربوط به بیماری کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعداد کل تماسها با این سامانه از ابتدای شیوع کرونا به عدد قابل توجه ١٦میلیون و٥٠٠ هزار تماس رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پاسخها در سامانه ٤٠٣٠ به دو روش پاسخگویی از طریق سیستم ورودی IVR و گفتگوی مستقیم با مشاوران آموزش دیده  انجام میشود که ٥٦ درصد تماسهای هفته گذشته بااین سامانه از سوی بانوان و ٤٤ درصد از سوی آقایان بوده است.

 


ترکمانه افزود:پس از موضوع دریافت مشاوره توسط فردی که گمان میکرده خود یا اطرافیانش علائم بیماری را دارند، دو موضوع ارتقاء سطح دانش در مورد راههای انتقال کرونا و شناسایی مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی کرونا از دیگر سوالات اصلی تماس گیرندگان بوده است.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه درهفته گذشته بیشترین تعداد تماسها با سامانه ٤٠٣٠ از استانهای تهران، خراسان رضوی، البرز،اصفهان و فارس بوده، خاطرنشان کرد:تغذیه در دوران کرونا ١٣درصد، مشاوره و روانشناسی کرونا ١١درصد و سلامت سالمندان و مادران باردار در دوران کرونا ٤ درصد سوالات شهروندان را به خود اختصاص داده است.


وی افزود: به گفته مسئولان وزارت بهداشت ، فعالیت سامانه 4030 سهم به سزایی در کاهش مراجعات غیرضروری شهروندان به مراکز درمانی و کاهش ریسک انتقال ویروس کوید19 داشته است.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم