Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@10:58:50 GMT

۲۵ مرکز فرهنگی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۸۵۰۱

۲۵ مرکز فرهنگی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

امیر فهمیده، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به بهره برداری از 25 پروژه مرکز فرهنگی در کشور گفت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سفیر افلاک، امیر محمد فهمیده ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می شود تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و۲۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل نیاز است که به  بهره برداری برسد.

امیر فهمیده با اشاره به موزه دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به محدودیتهای اعتباری، اما در این راستا کار انجام شده و تا پایان سال ۲۵ موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی در کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در بحث اعتبارات، با توجه به شرایط کشور باید اعتبارات مورد نیاز پیش بینی شود و نیاز هایی که مردم دارند در نظر گرفته شود.

امیر فهمیده عنوان کرد: تلاش می شود تا از بودجه ملی و استانی و همچنین کمک های دیگر استفاده شود تا با دریافت این اعتبارات پروژه های فرهنگی به بهره‌برداری برسد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  با اشاره به این که لرستان دومین استان جنگ زده کشور است افزود: حدود شش هزار و ۳۰۰ شهید در استان لرستان به شهادت رسیدند و آثار زیادی بر جای مانده که یک باغ موزه دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و یکی از ضرورت ها در بخش فرهنگی استان است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بهره برداری موزه دفاع مقدس تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: از این تعداد، ۶۷ هزار و ۸۰۰ نسخه اهدایی است که نسبت به سال قبل از آن (۱۴۰۱)، ۲۰ درصد افزایش داشته است   حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: این آمار حاکی از اعتماد مراکز، گروه‌ها و شخصیت‌های فرهنگی به این سازمان است که در حفظ میراث فرهنگی رسانه‌ها تلاش مستمر دارد.   وی یادآور شد: بخش عمده مطبوعات اهدایی را کتابخانه ملی ایران، ادارات کل ارشاد استان‌ها و دکتر «فتاحی معصوم» نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی هدیه دادند.   مرکز آرشیو مطبوعات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی آمادگی دارد با جذب منابع مطبوعاتی (روزنامه، مجله، سالنامه) به صورت چاپی و الکترونیکی در قالب اهدا، مبادله و خرید، برای حفظ منابع فرهنگی کشور اقدام کند.   علاقه‌مندان به وقف‌های فرهنگی و پژوهشگران می‌توانند از طریق تلفن ۰۵۱۳۲۲۳۲۵۱۹ اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران