Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز دوشنبه در آیین معارفه مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: تمام مجاهدت ها و کوشش های روحانیت در عرصه های مختلف در طول سال های متمادی، برای حفظ دین، جمهوریت، نظام و عزت روزافزون مردم ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: مجاهدت طلاب و روحانیت را در تمام عرصه ها به ویژه در خدمت رسانی به مردم در روزهای شیوع ویروس کرونا شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی افزود: ایران اسلامی با توجه به حضور جهادی و خودجوش نیروهای بسیجی، خیران و طلاب و مبلغان کشور، در بحث پیشگیری از شیوع ،خدمت رسانی به مردم و بیماران نسبت به دیگر کشورها موفق تر عمل کرده است.

امام جمعه خرم اباد بیان کرد: در نشست های متعدد با مسئولان بهداشتی و درمانی و گروه های جهادی و روحانیون ، تمامی اعمال مربوط به غسل، خاکسپاری و در مجموع تجهیز اموات کرونایی به خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: هیچ بیمار کرونایی بدون در نظر گرفتن اعمال شرعی به خاک سپرده نشده و در این راستا روحانیت رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

شاهرخی افزود: طلاب و مبلغان همواره خادم و خدمتگزار مردم هستند و در خدمت رسانی مستمر به مردم تلاش خواهند کرد.

وی گفت: بالا بودن نرخ تورم‌، مشکلات اقتصادی و عدم رونق تولید کسب و کار ، رمق مردم استان لرستان را برای زندگی گرفته است و نیاز است مسئولان در این رابطه چاره اندیشی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خواستار کاهش نرخ مسکن برای مردم استان شد و اظهار داشت: در این راستا نیز مسئولان باید نگاه ویژه ای به استان لرستان داشته باشند و به فکر مردم ولایی این استان باشند.

شاهرخی افزود: امید می رود با عزم جهادی همه نیروهای خادم و خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی ، شاهد سربلندی روزافزون ایران اسلامی بوده و باید با عزم جهادی و تلاشی مضاعف در خدمت رسانی مخلصانه به مردم در صحنه باشیم.

وی با اشاره به اینکه به روز بودن و پاسخگویی به نیازهای دینی و فرهنگی مردم از ماموریت های اصلی مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ است گفت: با همت جهادی در این عرصه ها شاهد موفقیت و پویایی روزافزون حوزه های علمیه باشیم.

برچسب‌ها حوزه علميه لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه لرستان امام جمعه خرم آباد حوزه علميه لرستان امام جمعه خرم آباد خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این بیانیه آورده است: در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از هم‌رزمانش موجی از خشم و نفرت از رژیم کودک کش اسرائیل به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت شدند.

این بیانیه می‌افزاید: پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایت‌کارانه اسرائیل غاصب حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید.

متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه‌ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

در این بیانیه با اشاره به شهادت بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه حدود هفت ماه گذشته توسط اسرائیل جنایتکار تصریح شده است: جبهه مقاومت امروز با قدرت‌تر از گذشته در مسیر اهداف والای خود که آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیزم است تلاش می‌کند و فرماندهان این جبهه با عظمت دوشادوش مردم جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای تحقق آرمان‌های خود تلاش می‌کنند و نمونه بارز این مهم هم شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است که در روزهای گذشته توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت و ایستادگی قابل تقدیر رزمندگان و مجاهدان فلسطینی، نوید فردایی روشن و پیروزی حتمی و قریب‌الوقوع را می‌دهد. آری به فرموده امام حی و حاضر محور مقاومت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، رژیم غاصب رفتنی است و امروز نهضت فلسطین از همیشه پرقدرت‌تر و بانشاط‌تر از گذشته است و این سرطان به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه روح جاودانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جایش در میان ملت ما و منطقه خالی است و سردار شهید زاهدی و هم‌رزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده و پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 744535

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • مبارزه با آفت «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از گندم‌ زارهای لرستان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در حمایت از پاسخ نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • خدمت رسانی در قالب اردوی جهادی
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد