Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر مؤمنی در این حکم آورده است:

«جناب آقای دکتر مصطفی جمالی
سلام علیکم

بنا به پیشنهاد معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم، شما را به سمت مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است با هدف تقویت در حوزه مشارکت‌های مردمی و اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها نسبت به اتخاذ راهکارهای مناسب جهت مصون‌سازی جامعه از آسیب‌ها و تهدیدهای ناشی از مواد مخدر و روان‌گردان‌ها با بهره‌گیری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی، اصناف و خیرین جامعه و جلب همکاری و مشارکت‌ها دستگاه‌های اجرایی و اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور اجرای سیاست‌ها و مصوبات ستاد با برنامه ریزی دقیق و هدفمند اهتمام و تلاش نمائید.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.»

کد خبر 4978902

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر دولت تدبیر و امید اسکندر مومنی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی سربازی حجاب و عفاف قوه قضاییه دستگیری سارق نیروی انتظامی بنیاد شهید و امور ایثارگران امداد رسانی مشارکت های مردمی مشارکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت:بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از زمان اجرای طرح نوروزی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مازندران کشف و ۴۵۰ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

او افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه از اهداف ستاد و مطالبه جدی شهروندان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به زمان اجرای طرح ۱۵ اسفند امسال لغایت ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳، افزود: در همین راستا پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ به‌طور قاطع و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

شیرازی گفت: این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان و افزایش ضریب امنیت عمومی شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او افزود: در هفته اول اجرای طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۲۲ اسفند ماه سال‌جاری ۴۵۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند که از این تعداد ۱۹۵ نفر خرده فروش و ۲۵۵ نفر معتاد متجاهر بودند.

شیرازی گفت: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر دستور استاندار مازندران در جهت ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی و جذب حداکثری ظرفیت سازمان‌های ذی‌ربط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای طرح نوروزی ستاد، افزود: امیدواریم به مانند سال قبل در مصون‌سازی و سالم‌سازی استان ولایتمدار مازندران و رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی موفق‌تر عمل نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • اجرای ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در استان
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • عملی شدن «جهش تولید با مشارکت مردمی» نیاز به ورود جامعه نخبگانی دارد
  • ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان کشف شد
  • کشف بیش از ۷۰۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف ۷۶۰ لیتر ماده اولیه روان گردان شیشه در زاهدان
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان