Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:48:48 GMT

کابوسی که همچنان ادامه دارد؛ بیل می خواهد بماند!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۹۲۲۲

کابوسی که همچنان ادامه دارد؛ بیل می خواهد بماند!

جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل مدعی شد که این بازیکن هیچ علاقه ای به ترک رئال مادرید ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع مجدد رقابت‌ها از ماه ژوئن گرت بیل تنها در دو بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و عجیب تر اینکه او از لیست کهکشانی ها برای هفته پایانی مسابقات لالیگا و دیدار این تیم مقابل لگانس نیز خط خورد؛ دیداری که بسیاری معتقد بودند با توجه به تشریفاتی بودن آن برای رئال، احتمالاً زین الدین زیدان از ستاره ولزی بالاخره در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر طی هفته های گذشته با حرکات عجیب و غریبی که بیل روی سکوها از خود به نمایش گذاشته، باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید شده و اکثر آنها خواهان جدایی این بازیکن هستند اما هنوز هم به نظر می رسد که این مسئله یک کلاف سردرگم برای لوس بلانکوس خواهد بود چراکه با وجود نیمکت نشینی های پیاپی، ستاره ولزی هیچ تمایلی به جدایی نشان نمی دهد؛ اتفاقی که با توجه به دستمزد بالایی دریافتی بیل به یک کابوس بزرگ برای رئال مادرید تبدیل شده است.

 

 

 

 

مدیر برنامه گرت بیل نیز حالا در مصاحبه ای دیگر مدعی شد که این بازیکن هیچ علاقه ای به ترک رئال مادرید ندارد. جاناتان بارنت در این باره گفت: " حال گرت خوب است و هنوز دو سال از قراردادش با رئال مادرید باقی‌مانده است. او زندگی در مادرید را دوست دارد و هیچ جایی نمی رود. او هنوز هم به اندازه هر فرد دیگری برای تیم بازیکن خوبی است اما همه چیز به زین الدین زیدان بستگی دارد. نبودن در ترکیب رئال مادرید یک اتفاق منفی بزرگ برای گرت بیل است اما با این حال او اینجا را ترک نخواهد کرد.

 

هیچ نفرتی به این زین الدین زیدان و گرت بیل وجود ندارد. زیدان فقط نمی خواهد به او بازی دهد. گرت هر روز تمرین می کند و زیدان نیز همیشه به خوبی تمرین می دهد."

 

 

 

 

بارنت در ادامه پیرامون شایعات درباره انتقال قرضی بیل به یک تیم دیگر نیز گفت: " گرت یکی از بهترین بازیکنان جهان است. بهترین بازیکنان جهان به صورت قرضی جایی نمی روند."

گرت بیل زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پنج خرید از شش خرید تابستانی بارسا در مقطع پایانی فصل حتی نزدیک به آنچه انتظار می رفت نیز نبوده اند. 

فقط ایلکای گوندوگان ستاره بی چون و چرا بوده و در تیم جایگاهی ثابت دارد. ژوائو کانسلو هرچند در ترکیب ثابت بازی می کند ولی اشتباهات فردی او به قدری زیاد بوده که تردیدها در مورد حفظ او را افزایش داده است. فلیکس، اینیگو مارتینز، ویتور روکه و اوریول رومئو همگی بازیکنانی ذخیره هستند. شوکه کننده بودن عملکرد تیم ورزشی بارسا انگار متوقف نمی شود.

کانسلو

شروع خوب، پایانی تردیدآمیز

پس از نیم فصل اول فصل که در آن بازیکن پرتغالی به دلیل بازی تهاجمی خود مورد تحسین قرار گرفت، ژوائو کانسلو به دلیل اشتباهاتش در برابر پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرکز انتقادات قرار گرفته است. او روی دو گل رئال و پی اس جی اثرگذار بود و حالا بارسا مطمئن نیست برای فعال کردن بند خرید 25 میلیون یورویی او اقدام کند.

ویتور روکه

بدون  یک دقیقه در لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو

ویتور روکه که در بازار زمستانی به عنوان یک ذخیره مطمئن برای لواندوفسکی قرارداد امضا کرد، بسیار کم به میدان رفته و در مهمترین بازی ها اثری از او دیده نشده است. نه یک دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی و پی اس جی و نه در مقابل رئال مادرید او به میدان نرفت. ژاوی از عدم سازگاری او صحبت می کند.

اینیگو مارتینز

قربانی کوبارسی

قرار بود اینیگو به عنوان یک مدافع میانی چپ پا حضور بیشتری در ترکیب داشته باشد، اما با ظهور یک پدیده 17 ساله به نیمکت میخ شد. او در دو بازی از چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی و پاری سن ژرمن بازیکن تعویضی بود، در یکی بازی را شروع کرد و در دیگری به جای آرائوخو اخراجی وارد زمین شد.

ژوائو فلیکس

رافینیا جای او را گرفته است

ژوائو فلیکس آمار خوبی در بارسا دارد، هم در گل (10) و هم در پاس گل (6) اما او بازیکن تعویضی است و این را باید پذیرفت. رافینیای قدرتمندتر و سریعتر، جای او را گرفته است زیرا لامین یامال صاحب پست وینگر چپ است. در مقابل رئال مادرید، فلیکس از نیمه دوم به زمین رفت ولی کار خاصی انجام نداد. همچنان اسیر نفرین رئال. بارسا برای دائمی کردن قرارداد او نیز تردید دارد.

اوریول رومئو

از ترکیب ثابت تا نیمکت

اوریول رومئو در ابتدای لیگ در ترکیب ثابت به میدان رفت ولی به عنوان یک هافبک دفاعی انتظارات را برآورده نکرد و از ترکیب بارسا ناپدید شد. اخیرا دقایق اندکی به او بازی رسیده و خریدی کاملا ناموفق لقب گرفت.

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد