Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: پس از گذشت ۱۰ روز از گم شدن "سها رضانژاد" در ارتفاعات جهان نما کردکوی اکنون سناریوهای دیگری هم متصور هستیم و بیشتری توان خود را برای سناریوهای دیگر می‌گذاریم.

عبدالرضا چراغعلی در گفت‌و‌گو با تسنیم در مورد آخرین اقدامات برای جستجوی «سها رضانژاد» کوهنورد گمشده در ارتفاعات جهان‌نما کردکوی اظهار داشت: در 10 روز گذشته و از زمان مفقود شدن این فرد تمام اقدامات جستجو توسط داوطلبان هلال احمر، اورژانس، نیروهای انتظامی، محلی و غیره برای پیدا کردن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزهای نخست جستجو بسیار با اهمیت بود و با همکاری نیروهای مختلف تمام توان خود را برای تجسس گذاشتیم.

‌جست‌وجوی بدون نتیجه برای یافتن سها رضانژاد در ‌«‌جهان‌نما» / احتمال سقوط ‌‌و آسیب از سوی حیوانات ‌‌رد شد

چراغعلی ادامه داد: پس از گذشت 10 روز سناریوهای دیگری هم متصور هستیم و در حال حاضر بیشترین توان خود را برای سناریوهای دیگر می‌گذاریم.

وی یادآور شد: نیروهای امنیتی مشغول فعالیت هستند و امیدواریم اخبار خوبی برای خانواده این فرد گمشده داشته باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003682

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استانداری گلستان جهان نما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد امریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم کرد
این افراد جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!