Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردارتبریز در حاشیه بازدید مدیران شهری و برخی از اعضای شورا از پادگان ارتش، اظهار کرد: محل این پادگان به مساحت ۱۰ هکتار برای احداث پارک باغشمال درنظر گرفته شده و به همین منظور از ماه‌های گذشته، رسیدگی به فضای سبز موجود در آن آغاز و درخت و درختچه‌های جدید هم کاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان این‌که برای احداث پیاده رو‌ها و دیگر عملیات عمرانی در این پارک نیاز به تحویل کامل پادگان هستیم، ادامه داد: تا پایان هفته جاری یا حداکثر ظرف یک هفته آینده این پادگان به صورت کامل از ارتش تحویل و عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

او  با بیان این‌که فضا‌های متفاوتی در این پارک درنظر گرفته شده و مکان‌هایی برای نگارگری و ارائه صنایع هنری اختصاص می‌یابد، افزود: از آسایشگاه‌ها و سالن‌های موجود در داخل پادگان نیز برای احداث باغ کتاب، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، استارتاپ‌ها و نیز کودکان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تبریز فضای سبز احداث پارک برای احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم از برنامه‌ریزی برای تملک یک پروژه پارکینگ در خیابان شهید چمران در این منطقه خبر داد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در چند سال گذشته بودجه منطقه سه رشد خوبی داشته است، به نحوی که بودجه سال ۱۴۰۲ منطقه ۴۲۰ میلیارد تومان بوده و این عدد در سال ۱۴۰۳ به عدد ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده که در طول سال این عدد افزایش نیز پیدا می‌کند.

وی اعتبار پروژه‌های عمرانی منطقه را در سال ۱۴۰۲ عددی بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۳ به عدد ۲۷۰ میلیارد تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم این عدد تا ۳۰۰ میلیارد تومان نیز افزایش پیدا کند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه سه در سال ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: اجرای تقاطع حافظ که در مرز منطقه سه و شش واقع شده است، تکمیل کننده رینگ ۲۵ کیلومتری فردوسی است، یکی از پروژه‌های شاخص منطقه برای سال جاری بوده که به صورت روگذر طراحی شده است و امتداد آن به خیابان مدرس و میدان زین‌الدین ختم می‌شود و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

روحانی‌وزیری ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و پیچیده تملک برای اجرای پروژه است، در منطقه سه نیز تملک خیابان چمران برای پارکینگ را در دستور کار داریم، در کنار تملک پروژه‌های دیگر پارکینگ یکی از پرچالش‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

وی با تاکید بر تکمیل پارکینگ طبقاتی امام (ره) گفت: این پارکینگ نخستین پارکینگ طبقاتی منطقه است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا در کنار پارکینگ طبقانی زائر بخشی از کمبود پارکینگ مرکز شهر را رفع کند.

کد خبر 746673

دیگر خبرها

  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • تکمیل طرح‌های عمرانی اردستان با کمک خیر نیک اندیش
  • احداث یک باغ ایرانی جدید در شیراز تا پایان سال جاری
  • هشدار سیل در کرمان/ تداوم ناپایداری‌های جوی کرمان تا پایان هفته