Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، فدراسیون فوتبال ترکمنستان از میزبانی رقابت‌های فوتسال قهزمانی آسیا انصراف داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین شمس در گفت‌وگو با رادیو ورزش از انصراف کشور ترکمنستان برای میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا خبر داد.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی همچنین گفت که ایران جزو نامزدهای میزبانی مسابقات است، اما کشورمان با شرایط فعلی بعید است به میزبانی تورنمنت برسد و به احتمال فراوان، رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرهیزکار برای فراهم کردن تورنمنت فوتسال به کیش سفر کرد

این مسابقات در آبان برگزار می‌شود که شاگردان ناظم‌الشریعه در مرحله گروهی با تیم‌های ملی تایلند، عربستان و کره جنوبی همگروه هستند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا فوتسال بیشتر بخوانید... ناظم‌الشریعه: نیاز جدی به شروع لیگ فوتسال داریم/ سعی کردیم دوباره از بازیکنان جوان دعوت کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا فوتسال مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا فوتسال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم با هم به رقابت پرداختند.
سید حسین صادقی افزود: در پایان این بازی‌ها تیم جوانان عزیزی با نتیجه ۴ به یک بر تیم اتحاد طولدان پیروز و قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته