Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونمایی و اکران آنلاین مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی در تالار تدبیر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفتگو درباره مسائل پیش روی کشور، مقدمه لازم برای شناخت دقیق مسائل و یافتن راهکارهایی بهینه برای مواجهه با آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این منظر مستندهای تحلیلی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای برجسته ساختن مسائل ملی و ایجاد زمینه برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مهم کشور در حوزه‌های گوناگون است.

بر همین اساس جلسه رونمایی و اکران مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» با موضوع بهره‌وری پایین کشاورزی در ایران و عوامل موثر بر پیدایش این وضعیت، روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود.

مدیریت این نشست بر عهده حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهور و رییس مرکز است و از وزیران و نمایندگان وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی، نیرو، امورخارجه، علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت صمت دعوت به‌ عمل آمده است تا پس از تماشای مستند، به بحث و تبادل نظر درباره مستند و موضوع آن بپردازند.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» نخستین مستندی است که به بررسی تحلیلی صنعت کشاورزی در محورهای تولید، عرضه، صادرات، واردات، قاچاق، دلالیسم و مدیریت کشاورزی در ایران و همچنین ارائه راهکار در هرکدام از بخش‌ها می‌پردازد که در ۸ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در سایت‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه شده است.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی تولید شده در ‌خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان هنری رسانه ای اوج صنعت کشاورزی حسام الدین آشنا میوه ها روی درخت مانده اند میوه ها روی درخت مانده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک