Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان دیدارهای هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا فوق ستاره یوونتوس توانست با درخشش خود تاریخ‌سازی کند.

به گزارش "ورزش سه" در مهم‌ترین جدال هفته فوتبال ایتالیا، شاگردان مائوریتزیو ساری برابر لاتزیو قرار گرفتند تا بتوانند با کسب پیروزی در این دوئل حساس و شش امتیازی خود را یک گام دیگر به اسکودتو نزدیک‌تر کنند؛ دیداری که در نیمه اول نزدیک دنبال شد و گلی در پی نداشت اما در نیمه دوم فوق ستاره پرتغالی بانوی پیر توانست با درخشش خود در سه دقیقه دبل کرد و پرونده شاگردان اینزاگی را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثبت رسید و گل دوم نیز با فداکاری پائولو دیبالا دیگر ستاره یووه‌ای‌ها شکل گرفت تا CR7 به 30مین گل زده خود در فصل جاری سری آ برسد و به صدر جدول گلزنان صعود کند؛ البته او بلافاصله پس از دبل، فرصت هت‌تریک هم داشت که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و این اتفاق رخ نداد.

 

 

با دبل امشب کریستیانو رونالدو تا دقیقه 60 بازی یووه و لاتزیو، این فوق ستاره پرتغالی توانست تاریخسازی کند و دو رکورد را به نام خود به ثبت برساند؛ او اولین بازیکن تاریخ لقب گرفت که به حداقل 50 گل زده در لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری‌آ می‌رسد. او همچنین زودتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ سری آ به 50 گل زده در این لیگ رسید. او در طول 61 بازی در پیراهن یوونتوس در لیگ ایتالیا توانست این رکورد استثنایی را به ثبت برساند تا شبی درخشان را در یک دوئل حیثیتی رقم بزند و تیمش را در آستانه فتح اسکودتویی دیگر قرار دهد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • یورو رکورد زد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم