Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:56:32 GMT

سیر صعودی مصرف برق در استان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۲۵۸۸

سیر صعودی مصرف برق در استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: مصرف برق در ساعات اوج بار شب، از مرز ۴۴۷ مگاوات گذشته و به نوعی رکورد زده است.   راهزادی از افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در استان به‌دلیل گرمای زودرس خبر داد و افزود: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار شب به ۴۴۷ مگاوات ساعت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مصرف برق در شهرستان‌های گرمسیری استان به‌شدت سیر صعودی داشته و البته در تلاش هستیم این رشد صعودی را در روز‌های آینده مدیریت مصرف کنیم.   راهزادی افزود: براساس تحلیل‌های سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دمای هوا در فصل گرم امسال شدت می‌گیرد و با شدت گرفتن دمای هوا به‌طور حتم میزان مصرف برق در بین مشترکین برق نیز رشد نگران کننده‌ای خواهد داشت.   او با بیان اینکه در نامه‌ای به معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در اجرای مصوبه سیزدهم تیرماه ۱۳۹۷ هیات وزیران و نامه نوزدهم تیرماه ۱۳۹۸ دبیر هیات دولت به وزیر کشور از این معاونت خواسته‌ایم ساعات اداری در این استان را تغییر دهد، بیان کرد: ما معتقدیم براساس روند افزایشی مصرف برق در این استان، ساعات کار در ادارات، شهرداری‌ها، موسسات غیردولتی، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به ویژه در مناطق گرمسیری باید تغییر کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس درخواست ما، ساعات کار باید از پانزدهم خردادماه تا ۱۵ شهریورماه و به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کنترل مصرف در ساعات پیک بار (اوج مصرف) به ساعات شش و ۳۰ دقیقه تا حداکثر ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر کند.   راهزادی میزان مصرف برق در ساعات اوج بار روز استان کهگیلویه و بویراحمد را ۴۳۵ مگاوات عنوان و افزود: میزان مصرف برق در گچساران با ۱۶۷ مگاوات بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده است.   او بیان کرد: بویراحمد و دنا با ۱۰۹ مگاوات ساعت در ساعات اوج بار مصرف دومین میزان مصرف را در استان به خود اختصاص داده و البته این میزان مصرف در شهرستان کهگیلویه به ۸۱ مگاوات می‌رسد.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد ساعات اوج مصرف استان کهگیلویه و بویراحمد میزان مصرف برق ساعات اوج بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست