Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دستور تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به دلیل پیشگیری از کرونا روز گذشته از سوی ستاد استانی مقابله با این ویروس به این اداره کل ابلاغ شد.

محسن مددی با اشاره به اینکه قبل از این نیز به دنبال شیوع کرونا برای مدتی فعالیت آموزشگاه های فنی و حرفه ای در قزوین و کشور دچار تعلیق و توقف شده بود، افزود: امیدواریم با عادی شدن شرایط و رسیدن وضعیت به مرحله سفید هرچه زودتر فعالیت های آموزش مهارتی خود را پیگیری و از سربگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به دنبال تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در قزوین در پی دستور العمل ستاد استانی مقابله با این ویروس، برنامه های پیش بینی شده مربوط به هفته ملی مهارت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

این مسوول گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت قرار بود سه کارگاه آموزشی در بخش های کشاورزی، آموزش به زنان سرپرست خانوار و آموزش های محصولات رزین و چوب و همچنین دپارتمان آموزش مربیان باغبانی کشور در قزوین راه اندازی و فعال شوند که به زمان دیگری موکول شد. 

استان قزوین دارای ۱۱ مرکز ثابت و دولتی آموزش فنی و حرفه ای است.

همچنین علاوه بر مراکز جوار کارگاهی و آموزشگاه های سیار و آموزشگاه های موجود در سطح زندان ها و پادگان ها، ۱۶۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان قزوین دارای مجوز فعالیت هستند.۱۰ مرکز دولتی فنی و حرفه ای به متقاضیان در استان قزوین آموزش های مهارتی ارایه می کنند.

 ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد و سپس در نقاط دیگر این کشور و جهان شیوع یافت.

تاکنون ۱۴ میلیون و ۸۵۲ بیمار قطعی مبتلا به این بیماری در جهان شناسایی شده اند که از این میان ۶۱۳ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی