Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر گفت: مهر امسال 6 رشته جدید کاربردی و مورد تقاضا به لیست رشته‌های پردیس آموزشی شهرستان بمپور اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایرانشهر، احمد ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بمپور درباره راهکارها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه کمی و کیفی پردیس آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، ۶ رشته جدید کاربردی و مورد تقاضا به لیست رشته‌های این پردیس اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راه‌اندازی دبیرستان سمای دانشگاه با نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در شهر بمپور (شهرستان بمپور از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان و مرکز آن شهر بمپور است) را نیز در دستور کار داریم.

این مسئول افزود: پردیس آموزشی بمپور مهر سال گذشته با حمایت‌ها و پیگیری‌های  سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان بمپور راه‌اندازی شد و بیش از ۴۰۰ دانشجو در سه رشته تحصیلی در نخستین سال فعالیت این پردیس آموزشی ثبت‌نام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر درباره انتظارات و درخواست‌های  این واحد دانشگاهی عنوان کرد: با توجه به اینکه اراضی کشاورزی شهرستان بمپور از مرغوبیت و استعداد بالایی برای تولید محصولات کشاورزی برخوردار هستند؛ بنابراین واگذاری اراضی کشاورزی را درخواست کردیم و خواهان یک باب ساختمان اداری و زمین لازم برای ساخت مرکز آموزشی هستیم.

به گزارش آنا،‌ ابراهیم افرازه فرماندار شهرستان بمپور یک باب ساختمان اداری جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان بمپور، یک قطعه زمین برای ساخت ساختمان آموزشی را به پردیس آموزشی شهرستان بمپور واگذار کرد که جزء مصوبات جلسه شورای فرمانداری شهرستان بمپور هم بود.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: احمد ابراهیمی بمپور دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر پردیس آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بمپور پردیس آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی