Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان طی سفر به ولایت ننگرهار با بزرگان قومی، مسئولان دولتی، اعضای جامعه مدنی و نمایندگان زنان دیدار و در خصوص امنیت و حکومتداری گفتگو کرد.

محب در نشستی اظهار داشت: متحدین بین المللی دولت جمهوری اسلامی افغانستان از تلاش‌های توسعه ای و بهبود در کشور حمایت ‌می کنند ولی حامیان طالبان تباهی افغانستان و مردم را می‌خواهند و در کنار‌ تخریب روند پیشرفت ها، عالمان دین و بزرگان تاثیرگذار را همچنین قتل عام می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ما خواستار صلح با طالبان هستیم ولی به خارجی ها اجازه نمی‌دهیم که با نام طالب بر خاک ما حمله کنند و در این کشور به جنگ ادامه دهند؛ چون ما می‌دانیم که مسئولین اصلی این جنگ کیست و از کجا می آیند.

محب از مردم ننگرهار خواست تا از نیروهای امنیتی و دفاعی خویش حمایت کرده و برای جلوگیری از فعالیت های مجرمانه با نیروهای امنیتی همکاری نمایند.

مشاور امنیت ملی افغانستان همچنین در دیدار با مسئولان امنیتی این ولایت گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی باید مراکز و مخفیگاه های دشمن را مورد هدف قرار داده و نگذارند تا آنها حملات خود را علیه مردم و تاسیسات ما ادامه دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمدالله محب ولایت ننگرهار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان اعلام کرد گزارش «افغانستان اینترنشنال» مبنی بر ممنوعیت دیدار مسئولان دفتر سیاسی هیئت حاکمه افغانستان با مقامات خارجی جعلی است.

افغانستان اینترنشنال به‌استناد مکتوبی که طالبان تصریح می‌کند جعلی است، گزارش داده بود: در این حکم هر نوع دیدار «خودسرانه آشکار و پنهان» مقامات طالبان با مقامات خارجی ممنوع شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هیئت حاکمه افغانستان تأکید دارد خواستار روابط خوب با همه کشورهاست و با تمام ظرفیت به‌دنبال گسترش روابط خود با کشورهای مختلف است.

پیش از این نیز معاون سخنگوی طالبان با جعلی خواندن گزارش‌های «افغانستان اینترنشنال» درباره اعمال محدودیت بر مراسم محرم گفته بود: این یک رسانه نیست و مأموریت جاسوسی دارد.

وی تأکید کرده بود: تصمیم‌ها در هماهنگی با علمای اهل‌تشیع گرفته شده است و محدودیت خاصی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • سد کجکی افغانستان لبریز شد
  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • گذرگاه تورخم مسدود شد