Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:51:59 GMT

رقابت پومسه‌روها در بازی‌های آسیایی 2022

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۴۲۸۵

رقابت پومسه‌روها در بازی‌های آسیایی 2022

در جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا که روز گذشته (دوشنبه – 30 تیرماه) برگزار شد، پیشنهاد اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی 2022 "هانگژو" چین توسط رییس فدراسیون تکواندو کشورمان مطرح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور کی سوک لی رییس و سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سایر اعضاء روز گذشته (دوشنبه – 30 تیرماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و رییس فدراسیون تکواندو کشورمان پیشنهاد داد همانند بازی‌های آسیایی 2018 که  مسابقات پومسه در آن برگزار شد؛ در بازی‌های آسیایی 2022 "هانگژو" چین نیز این رقابت‌ها انجام شود.

اعضا شورای اتحادیه تکواندو آسیا از پیشنهاد رییس فدراسیون تکواندو کشورمان استقبال کرده و قرار شد کشورهای عضو این موضوع را از طریق کمیته‌ ملی المپیک خود پیگیری کرده تا موافقت شورای المپیک آسیا را برای اضافه شدن این رشته به بازی‌های آسیایی 2022 اخذ نمایند.

نوزدهمین دوره بازی های آسیا از تاریخ 10 تا 25 سپتامبر 2022 در "هانگژو" چین برگزار می شود.

گفتنی است؛ در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 - جاکارتا نیز پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار شاهد برگزاری رقابت‌های پومسه بودیم که مرجان سلحشوری و کوروش بختیار موفق شدند دو مدال نقره این رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پومسه اتحادیه تکواندو فدراسیون تکواندو کشورمان اتحادیه تکواندو آسیا بازی های آسیایی 2022 بازی های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴