Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان گفت: روسای هیأتهای ورزش ناشنوایان همت نکردند تا یک مسئول استعدادیابی را در حوزه خود معرفی کنند.

پژمان معتمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انتخاب مسئول استعدادیابی فدراسیون ناشنوایان، اظهار داشت: با توجه به اینکه یک فعلی انجام شود متفاوت از زمان‌های گذشته به این جمع‌بندی رسیدیم که باید یک مسئول مشخص استعدادیابی انتخاب کنیم و کمیته‌های استعدادیابی و همگانی از هم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس از آزاده السادات سفیداری خواهش کردیم تا مسئولیت کمیته استعدادیابی فدراسیون ناشنوایان را عهده دار شوند.

وی درباره استارت طرح ملی استعدادیابی در مدارس کل کشور، یادآور شد: در کمیته استعدادیابی به دنبال تدوین طرح ملی استعدادیابی هستیم و از این رو تفاهم‌نامه با سازمان آموزش و پرورش مدارس استثنایی کشور داریم و قرار است در مدارس حضور پیدا کنیم و فرآیند استعدادیابی را انجام بدهیم.

سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان در مورد برگزاری وبینار آموزشی برای مسئول استعدادیابی کلیه استانها، عنوان کرد: تمامی آموزن‌گیرنده‌های ما در سراسر استانها باید با دانش نظری و اطلاعاتی آشنا باشند. بخاطر همین یک وبینار آموزشی ویژه استعدادیابی، 10 ساعته به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد. از تمام استانها و انجمن‌ها ورزشی خود خواهش کردیم که نماینده خود را معرفی کنند. نمایندگان استانها در حوزه کلانشهر و شهرهای کوچک، عملکردشان ارزیابی شده و سهمیه به آنها اختصاص پیدا خواهد کرد و انجمن‌های ورزشی هم  عملکرد دو ماهه اخیرشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و می‌توانند در این سمینار آموزشی مجازی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از هیأت‌های ورزش ناشنوایان استانها مسئول استعدادیابی ندارند، گفت: به دنبال این امر هم هستیم که برای کمیته استعدادیابی هر استان، نمایندگانی را تعیین کنیم. چون دوستان همت نکردند و فردی به عنوان مسئول استعدادیابی معرفی نشده است. بر همین اساس ما افراد واجد شرایط را به روسای هیأتها  اعلام خواهیم کرد و از آنها خواهیم خواست تا هر چه زودتر مسئول استعدادیابی خود را معرفی کنند تا بتوانیم فرآینده اجرایی و عملیاتی استعدادیابی را در استانها به نتیجه برسانیم.

معتمدی خاطرنشان کرد: انجمن‌های ورزشی فدراسیون ورزش ناشنوایان تنوع بسیار زیادی دارد و آن چیزی که مسلم است، این امر بسترسازی و افزایش نیروی انسانی قابل را می‌طلبد تا یک کار کاملاً علمی و برنامه ریزی شده اجرا شود و بخاطر همین مطمئناً از متخصصان زبده و کاربلد کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان وبینار آموزشی مسئول استعدادیابی کمیته استعدادیابی فدراسیون ناشنوایان مسئول استعدادیابی ورزش ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است