Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادیو صبا در برنامه «نقل نقلستان» فردا چهارشنبه اول مرداد زندگی و آثار زنده یاد عمران صلاحی را مرور می‌کند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «نقل نقلستان» عنوان برنامه‌ای است که به بازخوانی آثار و معرفی چهره‌های شاخص طنزپرداز می‌پردازد.

این برنامه که اجرای آن را مهدی فرج اللهی بر عهده دارد، روز چهارشنبه یکم مرداد، زندگی و آثار طنز زنده‎یاد عمران صلاحی شاعر، نویسنده، مترجم و طنزپرداز را مرور و بازخوانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او نوشتن را از مجله «توفیق» و پس از آشنایی با پرویز شاپور آغاز کرد. همزمان با روزنامه‌نگاری مشغول کار پژوهش شد که حاصل آن کتاب «طنزآوران امروز ایران» است. او شعر را به صورت جدی نیز دنبال می‌کرد که نخسستین شعر‌های او در قالب نیمایی در مجله خوشه به سردبیری احمد شاملو منتشر شد.

مهمترین بخش فعالیت‌های وی با نشریه گل آقا بود که با نام‌های مستعار ابوقراضه، بلاتکلیف، کمال تعجب، زرشک، تمشک، ابوطیاره و ... در آن می‌نوشت. صلاحی سپس در سال ۱۳۵۲ به استخدام رادیو درآمد و تا سال ۱۳۷۵ که بازنشسته شد به این همکاری ادامه داد. او همچنین سال‌ها همکار شورای عالی ویرایش سازمان صدا و سیما بود.

برنامه "نقل نقلستان" به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو صبا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه نقل نقلستان عمران صلاحی رادیو صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این برنامه با طرح دغدغه ها و مشکلات شهروندان از رادیو تهران پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود