Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:32:36 GMT

برجام یک اسب تروا بود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۵۱۱۱

برجام یک اسب تروا بود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی از پیشنهادات و اقدامات دشمن در حکم اسب تروا ست. برجام یک اسب تروا بود و نظام سلطه از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فرو نگذاشت و اگر هدایت‌ها و مراقبت‌های رهبر معظم انقلاب نبود، دشمن با اسب‌های تروا ما را شکست می‌داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در محل همایش‌های سپاه عاشورا  با اشاره به سلام رهبر انقلاب خطاب به عاشورائیان اظهار داشت: از سردار خرّم که از فرماندهان پر تلاش و دوست داشتنی است بخاطر فراهم کردن این جلسه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اشاره به موضوعات و اتفاقات اخیر در عرصه سیاسی کشور و جهان، خاطرنشان کرد: بعضی از پیشنهادات و اقدامات دشمن در حکم اسب تروا ست. برجام یک اسب تروا بود و نظام سلطه از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فرو نگذاشت و اگر هدایت‌ها و مراقبت‌های رهبر معظم انقلاب نبود، دشمن با اسب‌های تروا ما را شکست می‌داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سد بزرگی که می‌تواند انسان را حفظ کند، سد تقواست، تاکید داشت: شیطان اگر نفوذ کند، سد شکنی خواهد کرد. قرآن نیز به ما توصیه می‌کند که مواظب باشید شیطان در شما نفوذ نکند که اگر نفوذ کرد، لباس تقوا را از تن شما در خواهد آورد.

وی افزود: طبق فرمایش امام صادق، اگر زیر چتر ولایت باشید در همین دنیا نیز در بهشت هستید. یعنی آخرت انعکاس اعمال ما در این دنیاست. اگر ما در این دنیا ولایت پذیر باشیم، در آخرت درون در بهشت خواهیم شد.

حجت الاسلام طیبیفر با اشاره به اینکه ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخارمان این است که در زیر چتر ولایتیم گفت: حجت الاسلام والمسلمین کاملی فر یک عمر به انقلاب اسلامی و پاسداران خدمت کرد. هیچ زبانی قادر به قدردانی از ایشان نیست. اجر خدمات و مجاهدت‌های آقای کاملی فر فقط از ناحیه حضرت حق تعالی مقدور و میسور است و به دلیل موعد بازنشستگی عملاً امکان ادامه مسئولیت برای حاج آقا کاملی‌فر، مقدور نبود. از طرفی حجت الاسلام والمسلمین سرایی جزو رزمندگان لشکر عاشوراست و چهره آشنایی برای شماست، با حکم حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، از امروز مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خواهند بود.

سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۱ شهید روحانی استان اظهار داشت: شهدای روحانی ستارگان درخشان روحانیت هستند. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مزیت سپاه و نیروهای مسلح نسبت به سایر نیروهای نظامی جهان، برخورداری از روحیه معنوی است.

سردار خرّم افزود: از اولین روز انقلاب عامل تعیین کننده در تمام عرصه های مبارزه با نظام سلطه، معنویت بوده است و من شهادت می دهم که حجت الاسلام والمسلمین کاملی فر در تقویت روحیه معنوی در سپاه عاشورا با تمام وجود تلاش کرد.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین در خصوص مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه اذعان داشت: این مسئولیت به فردی واگذار شده که از لشکر عاشورائیان و از جنس شهداست و حضور ایشان در خانه خودشان را گرامی میداریم.

 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه ولی فقیه عابدین خرم خبرگزاری فارس فارس تبریز ولایت فقیه حجت الاسلام والمسلمین ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی سپاه عاشورا کاملی فر اسب تروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا