Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای در خصوص گرانی بسته‌های اینترنتی و حذف بسته اینترنتی بیش از یک ماه در اپراتورهای تلفن همراه خواستار شفاف‌سازی این موضوع از سوی مسؤولان مربوطه شدند؛ اگر شما هم دغدغه‌ای در این باره دارید در «فارس من» اعلام کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ خذف بسته اینترنت سیم‌کارت‌های همراه سردرگمی‌هایی را برای کاربران تلفن هوشمند به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع و البته گرانی بسته‌ها داد مخاطبین اپراتورهای همراه کشور را درآورد. 

 

شما با ثبت سوژه‌ای با موضوع «برخورد با اپراتورها به دلیل گرانی بسته‌های اینترنتی» و «حذف بسته‌ اینترنت بیش از یک ماه در اپراتورهای تلفن همراه» که تا کنون جمعا 1500 حمایت شده، خواستار شفافیت درباره این موضوع شدید.

در این راستا خبرنگار فارس من مصاحبه‌ای با مخاطبان ثبت‌کننده این سوژه داشت که در زیر به قسمتی از آن اشاره می‌کنیم.

 

سردبیر سوژه «حذف بسته اینترنت بیش از یک ماه در اپراتورهای تلفن همراه» در گفت‌وگو با خبرنگار «فارس من»، گفت: در یک اقدام عجیب و سؤال‌برانگیز، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تمام بسته‌های اینترنت بیش از یک ماه را از لیست فروش خود حذف و بسته‌های یک ماهه موجود را به حجم یک یا 2 گیگ محدود کرده‌اند. این اقدام برخلاف حقوق مصرف‌کننده بوده و در شرایطی رخ داده است که در تمام دنیا گسترش دسترسی و تسهیل استفاده از اینترنت جهت ارائه خدمات غیرحضوری مورد توجه دولت‌ها قرار دارد.

 

این سردبیر به استفاده از اینترنت و تسهیل در کارهای اداری، بانکی و ... در راستای صیانت از سلامت جامعه پرداخت و گفت: این امر موجب مراجعات کمتر مردم به اماکن عمومی شده و نیز کمکی به عدم انتشار ویروس کرونا می‌شود بنابراین این اقدام نیازمند پیگیری از سوی وزارت ارتباطات و نهادهای مربوطه است.

 

در ادامه، سردبیر سوژه «برخورد با اپراتورها به دلیل گرانی بسته‌های اینترنتی» گفت و اینکه افزایش قیمت 2 برابری اینترنت و کاهش حجم‌های بسته‌های اینترنتی در حالی که مردم به دلیل بیماری کرونا و گذراندن دوران قرنطینه، وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده‌اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است.

 

با توجه به مطالب بالا، مخاطبانی که در این زمینه مشکلاتی دارند به این لینک رفته و ضمن حمایت در قسمت نظرات، موضوع را مطرح کنند.

 

خبرنگاران فارس هم با بررسی موضوع از سوی کارشناسان، در تلاش برای تحقق خواسته مخاطبان «فارس من» است.

 

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت تلفن همراه فضای مجازی گرانی بسته های اینترنتی بسته های اینترنت بیش از یک ماه گرانی بسته حذف بسته فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی از پوستر فیلم سینمایی «مست عشق» که در نوبت اکران قرار داشت، رونمایی شده. محصول مشترک ایران و ترکیه که سال‌هاست درگیر حواش متعددی شده و هنوز نمی‌دانیم بالاخره در چه تاریخی اکرانش آغاز خواهد شد.

حالا و با داغ شدن اخبار مرتبط با آخرین ساخته حسن فتحی، پوستر این فیلم به مذاق مخاطبان خوش نیامده و دستمایه طنز کاربران شده که در ادامه چند مورد را مرور خواهیم کرد.

و، اما واکنش کاربران:

پراگ: انگار با پیکسارت درستش کردی:|

رجینا: ترم یک گرافیک بودم. پوستر‌هایی که برای روز ژوژمان تحویل دادم به مراتب از این حرفه‌ای‌تر بود. این چیه؟

ملیکا: منِ ۱۷ساله وقتی می‌خواستم بهترین پوستر هنرستانمون رو بزنم و توی جشنواره شرکت کنم.

غزل: تو رو خدا یکی بهم بگه شوخیه و این واقعا پوستر رسمیشون نیست.

نوید: وقتی پول عکاست رو ندادی و عکسات رو تحویل نمی‌ده و مجبوری اسکرین‌شات بگیری از فیلم.

پستچی: گرافیست‌ها می‌تونن با تقریب زیادی تایید کنن که این پوستر دقیقا شب قبل از انتشار طراحی شده.

فریما: مثل این که باید به طراحی پوستر برگردم. اینجوری نمی‌شه.

شی: من فکر می‌کردم پارسا پیروزفر تو همه‌ی زوایا خوشگله تا این زاویه‌ش رو دیدم. مرسی طراح.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد