Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز لیلا بیگدلی :

قزوین|معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مهدکودک‌های قزوین می‌توانند در ۲ نوبت، ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بگیرند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، منوچهر حبیبی در نشست مشترک با اعضای کانون توسعه مهد کودک استان قزوین افزود: نماینده مهد کودک‌ها باید در این ۲ نوبت با اولویت بندی نسبت به معرفی آن‌ها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهدهای کودک در مناطق حاشیه‌ای و محروم نیازمند حمایت بیشتری خواهند بود، اظهار داشت: بهزیستی موظف است با شناسایی مهدکودک‌های آسیب دیده در این مناطق نسبت به معرفی ۲۰ مهد برای دریافت حمایت‌های ویژه اقدام کند.

حبیبی با بیان اینکه برای بخشودگی مالیات و تأمین اجتماعی مهدهای کودک باید بهزیستی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مکاتبه داشته باشد، اظهار داشت: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مهدهای کودک جزو رسته‌های آسیب دیده هستند و می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: مجوزهای مهدکودک حتماً باید از سوی بهزیستی صادر شود و اگر مواردی وجود دارد که دستگاهی به احداث چنین نهادهایی اقدام کرده است، باید گزارش شود تا سریعاً برخوردهای لازم صورت گیرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: راه اندازی مهد کودک کاری تخصصی است که با آموزش و تربیت عجین است و هرگز هیچ دستگاهی نباید به این نهادها به عنوان مکانی درآمدزا نگاه کند.

وی یادآور شد: دورانی که کودکان در مهدکودک‌ها تربیت می‌شوند بسیار حساس و مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید به اهمیت این مراکز بیش از پیش توجه کنند تا نسل آینده دچار مشکل نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کودکان معاون سیاسی معاون سیاسی امنیتی قزوین تین مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان  اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به هفت هزار و ۷۱۶ واحد مسکونی تسهیلات خود مالکی نهضت ملی مسکن شامل وام ۳۰۰ ،۴۰۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی پرداخت شده است که سرجمع مبالغ پرداخت شده ۱۹.۹۳۰ همت است.

مسعود بیات منش افزود: بانک‌های ملی و مسکن هر کدام به ترتیب با یک هزار و ۲۷۱ و چهار هزار و ۷۱۶ فقره جزو بهترین بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات هستند، این در حالی است که بسیاری از بانک‌های عامل عملکرد نامطلوبی در پرداخت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی دارند. اگر روند پرداخت‌ها تسریع پیدا کند، شاهد جهش بسیار خوبی در پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خودمالکی در استان خواهیم بود.

وی تسهیلات مورد نیاز یا مبلغ درخواست شده خودمالکین را در حال حاضر ۷.۶ همت عنوان کرد و خواستار تسریع جدی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین