Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:19:56 GMT

بانوان مهابادی فاتح قله آلپ ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۵۵۰۸

بانوان مهابادی فاتح قله آلپ ایران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد  گفت: رقیه سعدنی و هما کرمی بانوان کوهنورد مهاباد موفق به فتح قله چهار هزار متری "سنبران" در استان لرستان شدند.

او افزود:این ۲ کوهنورد با سابقه در یک صعود ۲ روزه موفق شدند این قله از رشته کوه‌های اشتران‌کوه واقع در استان لرستان را با موفقیت فتح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور اضافه کرد:صعود به قله "سنبران" جزء صعود‌های شاخص کشوری بوده و تیم‌های هیمالیانوردی آخرین تمرینات داخلی را در قله‌های این رشته کوه برگزار می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه رشته کوه "اشتران‌کوه" به آلپ ایران نیز معروف است، ادامه داد: بلندترین نقطه این رشته‌کوه به نام "سنبران" به ارتفاع چهار هزار و ۱۵۰ متر بوده که یکی از یک‌هزار و ۵۱۵ قله بسیار برجسته جهان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کوهنوردی صعود های ورزشی فتح قله رشته کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند

به گزارش صدای ایران، سرهنگ یوسف اشرفی دوشنبه شب اظهار کرد: در پی قتل یک مرد و زخمی شدن ۲ نفر دیگر از یک خانواده در بامداد شب گذشته، تلاش برای دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از یکسری اقدامات پلیسی قاتل به همراه ۳ نفر از همراهان خود در یکی از شهر‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در حادثه بامداد شب گذشته قاتل ضمن قتل یک مرد با اسلحه گرم، ۲ نفر دیگر را نیز از خانواده مقتول زخمی کرده بود، که هم اکنون تحت مداوا قرار دارند.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: طبق گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • صعود تیم باشگاه اورست اصفهان به رشته کوه‌های هیمالیا