Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف هماهنگی و هم افزایی برای توسعه همگانی رشته تنیس، دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، صبح امروز داود عزیزی با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با امیر محسنی مدیر عامل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون تنیس در این مورد اظهار داشت: این دیدار در راستای رویکرد این فدراسیون مبنی بر اینکه شهرداری ها بازوهای اجرایی قوی برای توسعه تنیس در ابعاد مختلف بویژه همگانی هستند ، صورت گرفت.

 عزیزی با مثبت ارزیابی کردن این جلسه توضیح داد: زمینه همکاری فدراسیون تنیس و سازمان ورزش شهرداری تهران در ابعاد گوناگون از جمله توسعه زمین‌های تنیس در مناطق مختلف شهر تهران، توسعه همگانی این رشته و استعدادیابی وجود دارد به همین دلیل اعتقاد داریم همکاری با شهرداری تهران می تواند زمینه ساز رونق بیشتر تنیس در کلان شهر تهران را فراهم کند.

عضو کمیته مسابقات فدراسیون تنیس: پیشنهاد دادم لیگ برتر به صورت متمرکز و کوتاه‌مدت برگزار شود

رئیس فدراسیون تنیس گفت: مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برنامه‌های فدراسیون برای رونق این رشته در تهران بزرگ استقبال کرد و قرار شد در راستای توسعه و رونق تنیس تفاهم نامه همکاری امضا شود.

داود عزیزی تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت تنیس از ظرفیت‌های مختلف بهره می‌بریم و شهرداری تهران نیز ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش زمین‌های تنیس و فراهم شدن زمینه روی آوردن علاقمندان بیشتر به این رشته جذاب است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس بیشتر بخوانید... زمین‌های تنیس در ۳ شهرستان آذربایجان‌ غربی ایجاد می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زمین‌های تنیس در ۳ شهرستان آذربایجان‌ غربی ایجاد می‌شود واژه های کاربردی مرتبط تنیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونالدو رکوردی جدید به ثبت رساند/ رقابت کریس و ایموبیله تاریخی شد ۲ سری A| یوونتوس با بردی خانگی لاتزیو را از کسب اسکودتو مأیوس کرد/ صعود رونالدو به صدر جدول برترین گلزنان ۳ اورلوف: آزمون نیمی از فرصت‌های گلزنی برابر اسپارتاک را هدر داد ۴ خواجه‌وند: منابع مالی باید هنگام عقد قرارداد یا پایان همکاری پیش‌بینی شود/ با کالدرون به توافقات اولیه رسیده‌ایم ۵ عذرخواهی سهرابی بابت اشتباهات داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی ۶ جدایی احتمالی سامان قدوس از آمیا در موج دوم نقل‌وانتقال‌های تابستانی ۷ رونالدو: رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز پیروزی تیم است ۸ موافقت AFC با درخواست چهار نماینده عربستان در لیگ قهرمانان مهمترین اخبار ورزشی پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود/ برخی تیم‌ها به دنبال بهانه هستند سعیدی: کسب کرسی در IOC مستلزم ثبات مدیریتی است/ حق جلسه ۱۰۰ هزار تومانی، خدمات اعضای کمیسیون‌ها را جبران نمی‌کند رمضانی: اصلی‌ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است/ اقدامات ابتدایی برای حفظ بازیکنان آغاز شده است سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی|هاشمی‌طبا: خودزنی کردیم، برای هیچ‌کس فرش قرمز پهن نمی‌کنند مهمترین اخبار تسنیم قالیباف:اولویت های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز ۳۴۲ میلیون دلار در نیما عرضه شد/ کاهش ۴۵۰۰ تومانی قیمت دلار/ ادامه ریزش قیمت‌ ارز در بازار رئیس‌جمهور چین خطاب به محمود عباس: فلسطین مسئله اصلی منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس سازمان ورزش شهرداری تهران فدراسیون تنیس زمین های تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند