Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران، گفت: برای تخلیه میدان بار ساری از فرماندار ساری تا پایان شهریورماه فرصت داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،امیرحسین فخرآوران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگارن با اشاره به مشکلات ناشی از ویروس کرونا و موانع که در تکمیل پروژه میدان بار ساری ایجاد شده است، گفت: تنها دلیل درخواست فرصت برای تخلیه میدان بار ساری مشکلات غیرقابل پیش‌بینی شده ناشی از کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه حساسیت‌های مردم ساری و مسافرانی که در این مسیر در حال تردد هستند را درک می‌کنیم، افزود:  مشکلات به وجود آمده ناشی از تردد خودروهای حمل میوه را قبول داریم و از مردم بابت این موضوع عذر خواهی می‌کنیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز استان مازندران، با اشاره به تلاش‌های در دست اقدام فرماندار ساری برای خروج میدان بار از ساری، گفت: از فرماندار مرکز استان مازندران در خواست داریم که با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونابا مهلت ۲ ماهه درخواست‌مان جهت انتقال میدان میوه و تره‌بار موافقت کنند.

وی با اشاره به رفع تمام موانع و حمایت‌های فراوان مسؤولان ساری در جهت سرعت بخشیدن به این خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کارفرما و پیمانکار پروژه میدان جدید میوه و تره‌بار ساری بخش خصوصی‌ است اما مسؤولان شهرستان به همراه فرماندار مرکز استان برای آسایش شهروندان و رفع موانع ترافیکی کمربندی ساری به‌طور جد به حل موانع این پروژه ورود و کمک‌رسان اتحادیه و سهام داران این پروژه بودند.

فخرآوران در پایان یادآور شد: در صورت موافقت فرماندار شهرستان ساری با مهلت ۲ ماهه درخواستی ما به‌طورقطع انتقال میدان میوه و تره‌بار در شهریورماه جاری عملی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: میدان بار ساری مازندران ویروس کرونا میدان بار ساری میوه و تره بار مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره)  یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری است و عملیات اجرایی آن پیش از این آغاز شده بود که به دلیل پیچیدگی‌ها، وجود معارضین و تاسیسات زیرسطحی رها شد‌.

حق‌بین با بیان بخش زیادی از معارضین رفع و اقدامات گسترده‌ای انجام شد، اظهار کرد: این پروژه از جنوبی‌ترین نقطه بزرگراه یادگار امام در میدان جی آغاز می‌شود و با عبور از اراضی آموزش و پرورش، ارتش و وزارت دفاع به بلوار بهار، بزرگراه شهید برورجردی، بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل می‌شود.

وی تاکید کرد: حجم قابل توجهی از کار در میدان جی صورت می‌گیرد و در جلسات برگزار شده با پلیس راهور طرح‌های ترافیکی نهایی شده و به محض اینکه انسداد ترافیکی صورت بگیرد اجرای آن آغاز خواهد شد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پنج هزار میلیارد تومان برای اجرا و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای رفع معارضین در نظر گرفته شده است گفت: در گام اول، میدان فتح، مسیر غرب به شمال از مسیر‌های اصلی است و ظرف دو تا سه ماه آینده به سرعت اجرایی خواهد شد و به دلیل پیش تنیدگی دهانه‌ها و تکنیک‌های اجرایی تا ۶ ماه آینده ترافیک به روی پل منتقل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر مشارکت شهروندان وجود نداشته باشد نمی‌توان اجرای طرح‌ها را پیش برد، گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار