Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی هوشمند روز سه شنبه در نشست با کارشناسان و مسوولان واحدهای هنری این مرکز افزود: ترسیم چشم انداز برنامه های مختلف بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به هدفمندی و تمرکز سرمایه های مادی و معنوی جامعه می انجامد. 

وی اظهار داشت: بیانیه ی گام دوم انقلاب با اتکاء و پشتوانه ی چهار دهه تجربه ی متراکم و نگاه به آینده بر اساس ویژگی ها و عناصر فرهنگی جامعه ایران تنظیم و ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
این مسوول گفت: تاکید بیانیه گام دوم انقلاب  بر مباحث فرهنگی نشان ‌دهنده نقش، اهمیت و قدرت فرهنگ در ساحت‌های مختلف جامعه اسلامی است که متاسفانه مدت‌ها تحت‌ شعاع عامل اقتصادی قرار گرفته بود.  
وی یادآور شد: تجربه چهل ساله اقلاب اسلامی نشان داده توسعه عرصه‌های گوناگون جامعه در گرو نگاه ویژه به فرهنگ نهفته است بنابراین ضرورت دارد با همکاری پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره)، آینده نگاری راهبردی حوزه هنری استان را تدوین کنیم.
این مسوول فرهنگی "سبک زندگی" را از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و خاطرنشان کرد: در این حوزه باید گام های جدی برداریم.
وی به نقش و اهمیت آموزش در تربیت فرهنگی جامعه پرداخت و گفت:و در برنامه ریزی حوزه فرهنگ باید به کمال رسیدن استعدادها و شایستگی های انسان در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.  
رییس حوزه هنری قزوین، قناعت، ساده زیستی، کسب و کار حلال، اخلاق مداری، کمک به تولید ملی، توجه به منافع جمعی، کسب روزی حلال را در مقابل؛ مصرف گرایی، تجمل گرایی، بی توجهی به ارزش های اخلاقی، مدگرایی، سودمحوری، فردگرایی افراطی، خوش گذرانی، قانون گریزی و... را نمادهای دو الگوی زیستی و سبک زندگی برشمرد. 
 
 

برچسب‌ها استان قزوین حوزه هنری گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین حوزه هنری گام دوم انقلاب استان قزوین حوزه هنری گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • ترسیم «چشم انداز» اقتصاد ایران در ۱۴۰۳
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است