Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:30:56 GMT

اخبار کوتاه حوادث از جنوب آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۵۸۱

اخبار کوتاه حوادث از جنوب آذربایجان‌غربی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان روز سه‌شنبه از وقوع ۲ آتش‌سوزی در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: در حادثه نخست منزلی در خیابان "شهید کریمی‌فرد" بر اثر نشت گاز سی ان جی از  منفجر شده و باعث تخریب بخشی از این منزل مسکونی شد.

سیدفواد هاشمی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، اضافه کرد: ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل توانستند آتش را مدت زمان کوتاهی مهار و از سرایت آن با واحدهای مسکونی همجوار جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شدت انفجار به حدی بوده که درب پارکینگ از جا کنده شده و بخشی از دیوارهای آن نیز خسارت شد افزود: این حادثه بیش از ۵۰ میلیون ریال به این واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

"هاشمی" اظهار داشت: بررسی مداوم شیلنگ‌ها و اتصالات گازی خودروها و همچنین منزل مسکونی بخصوص آشپزخانه‌ها از بهترین راه‌های جلوگیری از تکرار چنین حوادثی است.

آتش‌سوزی در محوطه دانشگاه پیام‌نور بوکان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: در حادثه دوم که ظهر روز گذشته روی داد پس از اعلام آتش گرفتن علف‌های هرز محوطه دانشگاه پیام نور بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴ این سازمان به محل اعزام شدند.

هاشمی گفت: این آتش‌سوزی نیز با تلاش آتش‌نشانان مهار شد اما در این حادثه به بیش از ۱۰ اصله درخت مثمر گردو  آسیب گرمایی شدیدی وارد شد.

وی عنوان کرد: دلیل این آتش‌سوزی نامشخص بود.

از ابتدای سال جاری تاکنون پنج مورد آتش‌سوزی در مزارع و عرصه‌های مرتبط با بخش کشاورزی و بیش از هفت مورد آتش‌سوزی در داخل شهر بوکان روی داده که توسط ماموران آتش‌نشانی مهار شده است.

زنده‌گیری مار سمی در منزل مسکونی شهر مهاباد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ماموران امدادی این سازمان موفق شدند یک حلقه مار سمی را در یک واحد مسکونی در محله "باغ شایگان" این شهر زنده‌گیری کنند.

رحمان احمدی افزود:  اهالی ساکن در این منزل مسکونی روز گذشته در تماس با سامانه ۱۲۵ ، عوامل آتش نشانی را از حضور یک حلقه مار در پارکینگ این واحد مسکونی مطلع کردند.

وی بیان کرد: ماموران آتش‌نشانی با حضور در منزل مورد نظر توانستند با تجهیزات مخصوص مارگیری، این مار سمی و خطرناک را قبل از آنکه به کسی آسیب بزند، به دام اندازند و سپس در طبیعت رهاسازی کنند.

احمدی از مردم خواست در صورت مشاهده مار در محیط‌های مسکونی، ضمن حفظ خونسردی خود از کشتن و آسیب‌زدن به آن خودداری کرده و با دقت این حیوان را تعقیب و پس از شناسایی محل دقیق اختفای آن، آتش‌نشانی را برای به دام انداختن آن مطلع سازند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.
 

برچسب‌ها آتش‌نشانی آتش سوزی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی بوکان آتش نشانی آتش سوزی بوکان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی منزل مسکونی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،مدیر روابط عمومی واطلاع رسانی آتش نشانی بندرعباس افزود: آتش سوزی انبار فروشگاه تقریبا مهار شده است اما حریق به یک منزل مسکونی در پشت این فروشگاه سرایت کرده است که تلاش برای مهار و خاموش کردن آن ادامه دارد.

لحظه آتش سوزی در بازار بندرعباس | چندین مغازه در آتش سوختند | ویدئو کد خبر 846190 برچسب‌ها خبر مهم بندرعباس- استان هرمزگان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ نفر شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در سبزوار ۲ مصدوم داشت
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت