Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:41:26 GMT

محدودیت های کرونایی در اراک اعمال می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۶۱۶

محدودیت های کرونایی در اراک اعمال می شود

استاندار مرکزی گفت: موج شیوع کرونا و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی باعث شد تا وضعیت اراک قرمز شود بنابراین به ناچار محدودیت‌هایی در این کلانشهر و سایر شهرهای قرمز احتمالی استان اعمال خواهد شد.

به گزارش جماران، سیدعلی آقازاده افزود: احتمال تدابیر سختگیرانه با شرایط وضعیت قرمز در استان وجود دارد و ممنوعیت اجتماعات بیش از ۱۰ نفر در شهرهای قرمز ممکن است در استان اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: قرمز شدن وضعیت اراک با رعایت نکردن کامل پروتکل‌های بهداشتی قابل پیش بینی بود و همه هشدارها به شهروندان داده شد تا شرایط قرمز به وجود نیاید اکنون باید کوشید مدت زمان شرایط اضطرار کوتاه‌تر شود.

استاندار مرکزی گفت: لازم است با همکاری مردم و مسئولان شرایط به قبل از وضعیت قرمز بازگردد تا شمار مبتلایان، بستری‌ و فوت شدگان به حداقل ممکن برسد.

آقازاده افزود: استان مرکزی در سرانه تخت‌های بستری جز استان‌های با ضریب پایین کشور است و این مهم در شرایط قرمز کرونایی برای استان محدودیت‌هایی در پذیرش سایر بیماران ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: لازم است شرایط برای پذیرش بیماران آی سی یو در بیمارستان های استان فراهم شود تا بتوان به بیماران غیر کرونایی نیز خدمات درمانی ارایه کرد.

استاندار مرکزی گفت: ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک از ۲ روز گذشته تکمیل شده است و مجبور به پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان آیت الله خوانساری هستیم و تصمیم گیری برای این موضوع در کمیته استانی از قبل پیش‌بینی شده بود.

آقازاده افزود: بازگشایی نقاهتگاه‌های استان به علت استقبال نشدن از این مراکز در دستور کار مجموعه بهداشت و درمان استان قرار ندارد و بیماران در مرکز درمانی استان پذیرش می‌شوند اما اگر نیازی حس شد قطعا از خدمات لازم استفاده می‌شود.

اخبار مرتبط اراک در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی وضعیت کرونا 6 شهرستان آذربایجان غربی قرمز شد خراسان شمالی در مرز وضعیت قرمز کرونا وضعیت قرمز کرونا در تربت جام

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا وضعیت کرونا وضعیت قرمز محدودیت های کرونایی اعمال محدودیت های کرونایی کرونا اراک سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قرمز کرونا وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «قرمز» هوا در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

شهریار عسکری اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه نیوساید اهواز ۱۵۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای سوسنگرد، ماهشهر، هندیجان و خرمشهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

عسکری گفت: طبق شاخص میکرون ۲.۵ اندیمشک، مسجدسلیمان و شادگان در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت