Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش رضایی‌نژاد پدر آرمیتا از دانشمندان برجسته ایران زمین در زمینه انرژی هسته‌ای بود که در تاریخ اول مردادماه سال ۱۳۹۰، در سن ۳۶ سالگی در مقابل دیدگان دخترک پنج ساله‌اش توسط عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی ترور شد و همسر و دختر خردسال او آرمیتا شاهد عینی این ماجرا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «بابا آمد» شامل گفت و گو با شهره پیرانی و آرمیتا، شاهدان عینی ماجرای تلخ ترور این دانشمند جوان کشورمان بودند و شرح حال این دو بازمانده عزیز، یک سال بعد از شهادت شهید رضایی نژاد است.

کسانی که این حادثه تروریستی را به خاطر دارند و در همان اطراف بوده‌اند، اینگونه روایت می‌کنند که داریوش به همراه همسرش (شهره پیرانی) و دختر خردسالش مقابل در خانه‌اش و درون خودروی سواری خود مورد هدف قرار گرفت.

داریوش رضایی نژاد در صبح چهارشنبه ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان در استان ایلام به دنیا آمد و در تاریخ اول مرداد ۱۳۹۰ توسط سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) به شهادت رسید. ایشان پیش از شهادت ضمن تدریس و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی، مسئول اجرای بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بود و در ۳۴ سالگی معاونت انژری اتمی ایران را به عهده داشت. تخصص اصلی وی، بررسی سیستم انفجار در کلاهک‌های هسته‌ای بود.

مستند «بابا آمد» امروز سه شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جواد علیه السلام و همزمان با ایام ترور ناجوانمردانه شهید رضایی نژاد ساعت ۱۴ از شبکه پنج پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داریوش رضایی نژاد رضایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم رونمایی این فیلم به کارگردانی ابوالفضل توکلی دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

امیرسلیمانی متولد ۱۳۲۱ بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی گوناگون مانند هزاردستان، شاه دزد، دبیرستان خضرا، تبریز در مه، معمای شاه و دوقلو‌ها بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم