Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@13:39:21 GMT

سهمیه بنزین مرداد امشب واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۸۷۰

سهمیه بنزین مرداد امشب واریز می‌شود

 

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کارت سوخت افراد اول هر ماه شارژ می‌شود، اظهار کرد: این ماه نیز طبق روال، بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ می‌شود.

وی سقف ذخیره بنزین در کارت سوخت را ۵۴۰ لیتر اعلام و تاکید کرد: سقف در نظر گرفته شده برای ذخیره بنزین ۹ ماه است که این ماه موعد آن فرا می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توضیح داد: برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۵۴۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است؛ بدین معنا که سهمیه ۶۰ لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل می‌شود.

کاهی همچنین گفت: پس از ۹ ماه، مازاد ۵۴۰ لیتر به کارت سوخت شخصی افراد اضافه نمی‌شود؛ بدین معنا که پس از این ماه، بیش از ۵۴۰ لیتر در کارت سوخت افراد ذخیره نخواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این ۹ ماه مثلا ۳۰ لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه دهم، سهمیه ۶۰ لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به ۳۰ لیتر می‌رسد.

وی افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه دهم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان ۵۴۰ لیتر باقی می‌ماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمی‌کند.

از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان که بنزین سهمیه‌بندی شد، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شارژ کارت سوخت سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت