Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال حسینی، روز سه شنبه در گفت ‌وگو با ایرنا افزود: این میزان زکات در ۱۵ منطقه شهری و روستایی از سوی عاملان جمع‌ آوری و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹ افزون بر ۴۰ میلیارد ریال برسد . 
وی اظهار کرد : ۶۰ درصد زکات پرداخت شده در حمایت از نیازمندان در حوزه های درمان ، مسکن ، جهیزیه و تحصیل و بقیه در بخش پروژه‌های عام‌المنفعه عمرانی شامل ساخت خانه‌های عالم ، مسجدها و حسینیه‌ها هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته امداد  ابرکوه با قدردانی از افراد زکات دهنده ، خاطرنشان کرد: خلیل روشن ابرقویی یکی از کشاورزان نمونه شهرستان با هدف خیر و برکت نزدیک به ۲۰ سال است که سالانه افزون بر چهار تن گندم به عنوان زکات و همچنین حمید نیکخواه از کشاورزان محله « اردی » بخش بهمن ابرکوه به عنوان زکات دهنده نمونه که نزدیک به ۱۶ سال با پرداخت ۱۵ میلیون ریال در احیای این فریضه الهی تلاش می کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه ۶۵ عامل جمع‌ آوری زکات در ابرکوه فعالیت دارند .تصریح کرد: همه وظیفه‌ داریم مردم را در احیای پرداخت زکات تشویق و ترغیب کنیم. 

حسینی تأکید کرد: جمعی از کشاورزان محصول ۸۰۰ اصله درخت انار، زردآلو و پسته را تحت عنوان شجره طیبه به عنوان زکات به مددجویان کمیته امداد اختصاص داده اند.

رییس  کمیته امداد ابرکوه یادآور شد : امسال افراد خیر شهرستان تاکنون ۱۵ میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش این نهاد کمک کرده اند که این عدد نسبت به مدت سال قبل ۵۰ درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد: کمک های خیران برای تامین معیشت، جهیزیه، مسکن، درمان مددجویان و نیازمندان تحت پوشش هزینه می شود.

هزار و ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در قالب ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند هستند. 
مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها برداشت محصول کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برداشت محصول کمیته امداد امام خمینی ره ابرکوه برداشت محصول کمیته امداد امام خمینی ره ابرکوه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت