Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری گفت: با مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان در بحث ایجاد نیروگاه با ظرفیت یک مگاوات به بیشتر تفاهم نامه منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» ظهر امروز (سه شنبه ۳۱ تیر) در آیین افتتاح  نخستین نیروگاه خورشیدی گلستان در «بقعه دانشمند» گنبدکاووس اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم  که نیروگاه 15 کیلواتی بقعه دانشمند بخش داشلی برون گنبدکاووس وارد مدار شد و این طرح به تقویت شبکه نیروی برق در این منطقه کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه همیار و همراه شرکت توزیع نیروی برق گلستان است و از سرمایه گذاران ما به شمار می رود.     نصیری خاطرنشان کرد: از دیدگاه باز مسئولان اوقاف تشکر می کنم که در چند  مرحله از جمله افتتاح نیروگاه های خورشیدی به تقویت شبکه توزیع نیروی برق استان کمک کردند.     وی افزود: همچنین در خصوص مدیریت مصرف برق نیز مجموعه اوقاف همیاری خوبی دارد و در مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تمام عوامل در یک اتاق جمع شدند و کار مردم را انجام می دهند و در اتاق های دیگر کولرها و وسایل سرمایشی را خاموش کردند.     مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد: مجموعه روحانیون و مبلغان در سطح استان می توانند در حوزه اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف برق به شرکت توزیع نیروی برق استان کمک کنند.       نصیری به نیروگاه 15 کیلواتی ملاعلی دانشمند اشاره کرد و گفت: با مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در بحث ایجاد نیروگاه با ظرفیت یک مگاوات به بیشتر تفاهم نامه خوبی منعقد شده است.       وی افزود: در حال حاضر این نیروگاه به شبکه فشار ضعیف متصل شده است و در برخی نقاط شرکت توزیع نیروی برق برای برق رسانی با مشکل ضعف ولتاژ رو به رو است و مذاکراتی با سرمایه گذاران در این بخش داشتیم و امیدواریم اتفاقات خوبی را در آینده شاهد باشیم.  

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروگاه خورشیدی اوقاف نیروگاه خورشیدی نصیری شرکت توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • مولدسازی وقف در گلستان؛ نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در مرکز استان افتتاح شد