Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست مشترک با اعضای کانون توسعه مهد کودک استان قزوین بیان کرد: با هدف جبران خسارت ناشی از کرونا در ۲نوبت از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ۲۰میلیون تومانی به مهدهای کودک‌ قزوین تعلق خواهد گرفت؛ نماینده مهدهای کودک‌ باید در این ۲نوبت با اولویت بندی نسبت به معرفی آن‌ها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه مهدهای کودک در مناطق حاشیه‌ای و محروم نیازمند حمایت بیشتری خواهند بود، اظهار کرد: بهزیستی موظف است با شناسایی مهدهای کودک‌ آسیب دیده در این مناطق نسبت به معرفی ۲۰مهد برای دریافت حمایت‌های ویژه اقدام کند.
حبیبی با بیان اینکه برای بخشودگی مالیات و تأمین اجتماعی مهدهای کودک باید بهزیستی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مکاتبه داشته باشد، تصریح کرد: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مهدهای کودک جزو رسته‌های آسیب دیده هستند و می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند.
معاون سیاسی استاندار قزوین تأکید کرد: مجوزهای مهد کودک حتماً باید از سوی بهزیستی صادر شود و اگر مواردی وجود دارد که دستگاهی به احداث چنین نهادهایی اقدام کرده است، باید گزارش شود تا سریعاً برخوردهای لازم صورت گیرد.
او خاطرنشان کرد: راه اندازی مهد کودک کاری تخصصی است که با آموزش و تربیت عجین است و هرگز هیچ دستگاهی نباید به این نهادها به عنوان مکانی درآمدزا نگاه کند.
این مقام مسئول یادآور شد: دورانی که کودکان در مهدها تربیت می‌شوند بسیار حساس و مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید به اهمیت این مراکز  بیش از پیش توجه کنند تا نسل آینده دچار مشکل نشود.

46

کد خبر 1412642

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم

به نقل از الجزیره، اقدام رامی ابوطعیمه، کودک فلسطینی در جمع‌آوری ورق‌های قرآن از بین آوار مسجدی در شهر خان یونس در نوار غزه با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد.

این کودک فلسطینی نتوانست تحمل کند که صفحات قرآن در میان ویرانه‌های این مسجد که بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ویران شده بود باقی بماند.

رامی صفحات قرآن را از میان آوار جمع کرد و بر سکوی بلندی گذاشت. او در پاسخ به این سؤال که چرا این کار را کردی گفت: دارم صفحات قرآن کریم، کتاب پروردگارمان را جمع‌آوری می‌کنم و در کیسه‌ای می‌گذارم تا اشغالگران صهیونیست صفحات آن را پاره نکنند و آن‌ها را از هواپیما پرت نکنند.

کلیپی که رامی را در حال جمع‌آوری صفحات پاره‌شده قرآن نشان می‌دهد، مورد تقدیر و تمجید فعالان شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. مریم عطوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خداوند تو را یاری کند همانطور که تو او را یاری می‌کنی.

کاربر دیگری این اقدام را نشانه ایمان قوی کودکان غزه با وجود تحمل مصائب شدید در چند ماه گذشته دانست.

 از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ تاکنون بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۳۴۰۰۰ نفر از غیرنظامیان این منطقه شهید شدند که بیشتر آنها کودک و زن بودند. همچنین حدود ۷۷۰۰۰ نفر مجروح و صدها هزار نفر آواره شده‌اند. رژیم صهیونیستی در این حملات، به تخریب گسترده منازل و زیرساخت‌های نوار غزه از جمله مساجد و کلیساها اقدام کرده است.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند