Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@02:10:40 GMT

برخی از دلایل افت سرعت تلفن هوشمند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۱۶۶

برخی از دلایل افت سرعت تلفن هوشمند

به گزارش انتخاب، بسیاری از افراد به علت کاهش سرعت گوشی خود با مشکلاتی جدی رو به رو می‌شوند، اما به نظر می‌رسد راه حل‌هایی برای این مشکل وجود دارد.

صفحه اصلی را تمیز کنید

تمیز کردن صفحه اصلی به پایین آوردن لکنت گوشی شما کمک خواهد کرد. نگه داشتن یک صفحه خلوت و بدون ابزارک‌ها و اپ‌های مختلف می‌تواند به افزایش سرعت گوشی شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود ابزار‌های مختلف روی صفحه نمایش ممکن است باعث شود تا به محض باز کردن قفل تلفن هوشمند، تاخیر ایجاد شود.

حالت "محافظ داده" را فعال کنید

فعال کردن گزینه "محافظت از داده" در مرورگ‌ها به شما کمک می‌کند مدت زمان انتظار را کاهش دهید. این موضوع سرعت بارگیری صفحات را افزایش می‌دهد. البته ممکن است این موضوع کمی بر کیفیت تصویر و فیلم تاثیر بگذارد، اما در عوض سرعت را افزایش می‌دهد.

همگام سازی خودکار را غیرفعال کنید

اکثر تلفن‌های هوشمند این روز‌ها این گزینه خاص را در برنامه تنظیمات دارند. می‌توانید به سادگی به آنجا بروید تا نگاهی بیندازید که برنامه‌ها واقعاً برای همگام سازی خودکار در پس زمینه نیاز دارند. می‌توانید مواردی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید برای همگام سازی خودکار لازم نیستند و گزینه همگام سازی خودکار را خاموش کنید.

پاک کردن داده‌های ذخیره شده

شما می‌توانید با نصب کردن برنامه‌های مختلف داده‌های اضافی و پنهان در گوشی خود را پاک کنید. این موضوع سرعت گوشی شما را نیز افزایش می‌دهد. با یک گشت کوتاه در گوگل پلی می‌توانید برترین برنامه‌ها را پیدا کنید.

بستن برنامه‌های در حال اجرا در پس زمینه

می‌توانید برخی از برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند غیرفعال کنید. پاک کردن برنامه‌هایی که به زودی از آن‌ها استفاده نخواهید کرد، حافظه رم را روی پردازنده آزاد می‌کند و عملکرد نرم افزاری را به سایر برنامه‌های فعال ارائه می‌دهد. برای این کار چندین برنامه شخص ثالث نیز دریافت می‌کنید.

نسخه سیستم عامل را به روز کنید

اگر تلفن هوشمند شما هنوز در چرخه رسمی ارتقا سیستم عامل قرار ندارد، آخرین نسخه را نصب کنید. این کار اشکالات نسخه‌های قبلی را از گوشی شما پاک می‌کند و چندین اصلاح و بهینه سازی را برای گوشی شما ارائه می‌کند.

گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید

این آخرین راه حل شماست اگر با روت کردن آشنایی ندارید، می‌توانید از برنامه‌های موجود در گوگل پلی استفاده کنید یا با مراجعه به بخش تنظیمات خود بازگشت به تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: برنامه ها گوشی شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی

 سرهنگ فریدون قنبرزاده گفت: از اول طرح نوروزی تا امروز ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند و روزانه حدود ۲۲ نفر مصدوم شدند.
وی با اشاره به علل تصادفات و تجزیه و تحلیل آن، گفت: ۲ عامل تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو (صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی) از مهمترین علل وقوع تصادفات در استان است.
وی با اعلام اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی ۲ تخلف سرعت غیر مجاز و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی را به شدت اعمال قانون می‌کند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه، خود و خانواده را از وقوع تصادفات ایمن کنند و شادی نوروزی خود را عزا تبدیل نکنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصادفات شهری در آذربایجان شرقی ۶ فوتی به جا گذاشت
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • راهی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟