Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:00:11 GMT

خارجیان مقیم ایران مشمول بیمه سلامت شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۳۵۰

خارجیان مقیم ایران مشمول بیمه سلامت شدند

سخنگوی دولت گفت:پوشش بیمه سلامت برای افراد خارجی مقیم کشور در هیئت وزیران مصوب شد که براساس آن همه خارجی‌های مقیم ایران مشمول این طرح می‌شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت امروز ( سه‌شنبه)  ضمن تسلیت امام جواد (ع) گفت: امام‌ها هرکدام با خصوصیات برجسته خود چراغ راه انسان‌ها بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسن اخلاق، پاسخگویی، رفتار عالمانه گشاده‌رویی با دوست و ‌دشمن از ویژگی‌های امام جواد است.  

وی افزود: میزبان نخست وزیر عراق هستیم امیدواریم گفت و گوهایی سازنده در جهت تعمیق روابط ایران و عراق را داشته باشیم و چهار چوب‌های کاری آینده را ترسیم و همکاری ها راتعمیق بخشیم. سیاست همسایگی یک راهبرد اساسی در سیاست خارجی ایران  است که وارد عرصه جدیدی شده است. خیر مقدم به آقای الکاظمی عرض می‌کنیم. 

ربیعی در ادامه  بااشاره به مصوبات اخیر هیئت دولت اظهار کرد: در هفته گذشته چند مصوبه داشتیم پوشش بیمه سلامت برای افراد خارجی مقیم کشور در هیئت وزیران مصوب شد که براساس آن همه خارجی‌های مقیم ایران مشمول این طرح می‌شوند. این طرح علاوه بر کار انسان دوستانه موجب درمان به موقع اتباع خارجی و ارتقا سطح سلامت کشور می شود. موضوع دیگر سند راهبردی توسعه گردشگری بود زیر ساخت های لازم برای گسترش گردشگری مهم است که در این سند مورد توجه قرار گرفت. 

سخنگوی دولت ادامه داد: موضوع بازار ارز از موضوعاتی بود که در ستاد اقتصادی دولت و‌ جلسه دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. منحنی ارز در حال سرازیری است. در این مدت تلاش شد ارزهای خارج از کشور به داخل باز گردند که در این راستا وزارت خارجه و بانک مرکزی تلاش‌های خوبی انجام دادند. همچنین اتخاذ سیاست‌های پولی در شورای پول و اعتبار به این امر کمک کرده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: یکی از علل افزایش قیمت علاوه بر فشار و تحریم اقتصادی، کار روانی برای انتظار افزایش قیمت ارز بوده است که باعث فشار بر بازار ارز شد. عده‌ای در فضای مجازی و در بیرون از مرزها عدد سازی‌های خود را شروع می کنند .‌درآمد ارزی با توجه به فروش نفت و برگشت ارز حاصل از صادرات بهتر از امروز خواهد شد.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هیئت مقررات می‌باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رئیس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟