Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:56:18 GMT

راه اندازی سامانه اعلام وضعیت زمین در استان یزد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۳۵۳

راه اندازی سامانه اعلام وضعیت زمین در استان یزد

حدادزاده با اشاره به پیشگیری از خرید و فروش های غیر مجاز زمین گفت: سامانه اعلام وضعیت زمین در استان یزد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد رضا حداد زاده» ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اقدامات دادگستری یزد در زمینه بررسی وضعیت مسکن در استان گفت:  مسائل اقتصادی، برخی مسائل اجتماعی، بی اعتمادی، سردرگمی در سرمایه گذاری از جمله عوامل موثر در افزایش قیمت زمین و مسکن است اما نمی‌توان نقش سودجویان و دلالان را در این حوزه منکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا دادگستری یزد اقدامات متعددی داشته که از جمله آنها می توان به راه اندازی سامانه اعلام وضعیت زمین در شهر یزد اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد بیان کرد: تشکیل کمیسیون قیمت گذاری با محوریت معاونت عمرانی استاندار از جمله اقدامات دیگر ما است که به منظور ساماندهی وضعیت مسکن و زمین در استان انجام می شود.

حدادزاده خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه مختص استان ویژه اطلاع از املاک های مجاز،  محدودیت ها و مشکلات اراضی، قیمت گذاری، بارگزاری اطلاعات از جمله اقدامات دیگر ما است.

وی گفت: امروز باید با مطالبات پیچیدگی های در اختیار قرار دادن زمین اطلاح شود زیرا باعث می شود که دیگر مردم به سراغ دلال ها نروند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستان یزد شبستان یزد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود

مجیدی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از مشکلاتی که دلالان وسوداگران در بازار اجاره مسکن ایجاد کرده بودند برطرف شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده است شاهد بهبود و تقویت بازار اجاره هستیم که خود می تواند بخشی از مشکلات که مستاجران با آن روبرو بوده اند را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر بازار اجاره مسکن با راه اندازی سامانه خودنویس به سمت شفافیت حرکت کرده است که همین امر نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی در بازار اجاره مسکن داشته است.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: سامانه خودنویس در حال حاضر می تواند زمینه برای کاهش مدت زمان انعقاد اجاره  فراهم کند و  زمینه را برای تقویت بازار مسکن امکان پذیر شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی