Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:19:48 GMT

مدیریت صحیح و جامع در برابر حوادث لازم و ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۳۹۰

مدیریت صحیح و جامع در برابر حوادث لازم و ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسماعیل پور ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران رودسر در فرمانداری این شهرستان بر لزوم مدیریت صحیح و جامع در برابر حوادث طبیعی تاکید کرد و گفت: باید سه مؤلفه مهم شامل آمادگی، مدیریت و کاهش آسیب‌ها مد نظر قرار گیرد.

اسماعیل پور، اعلام به موقع خسارت احتمالی و جبران خسارات را امری مهم دانست و افزود: در این زمینه مدیران باید مسئولانه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر ضرورت پاکسازی حاشیه راه‌ها، پل‌ها، ورودی روستاها، اظهار کرد: متأسفانه این شرایط می‌تواند به روند سیلاب کمک کند و خسارات زیادی بر جای گذارد که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار رودسر با اشاره به نقشه‌های پیش یابی سازمان هواشناسی مبنی بر استقرار سامانه بارشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در منطقه، ادامه داد: در این راستا احتمال وقوع سیل اجتناب ناپذیر است و دستگاه‌ها باید آمادگی کافی برای مقابله داشته باشند.

کد خبر 4979569

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین اسماعیل پور رودسر مدیریت بحران ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند بهزیستی مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله

مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه نمک در دستور کار جدی قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدحسین بازگیر اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و تنوع اقلیمی استان قم در مرکز کشور، تهدیدات و فرصت های زیست محیطی در این خطه وجود دارد که نیازمند توجه هرچه بیشتر است. 

وی دریاچه نمک قم را یکی از تالاب‌ها و زیستگاههای ارزشمند در مرکز کشور دانست و افزود: متأسفانه به دلیل قطع حقابه ها و خشکسالی گسترده، اکوسیستم این منطقه به شدت شکننده شده است، اما خوشبختانه در حال حاضر با تصویب برنامه جامع در ستاد ملی تالاب‌ها، بهبود وضعیت دریاچه در دستور کار جدی قرار گرفته است. 

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر همین اساس مقرر شده است پروژه‌های اولویت دار طرح جامع مدیریت دریاچه نمک در یک کارگروه تخصصی با مسئولیت استاندار قم و عضویت استانداران حوضه آبخیز و دستگاه های مسئول، در یک دوره زمانی پنج ساله به اجرا گذاشته شود.

وی همچنین معضل پسماندها به ویژه رهاسازی پسماندهای صنعتی در مراتع و اراضی و حاشیه جاده‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: بر اساس قانون، متولی و مسؤول مدیریت پسماندهای عادی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و ویژه کاملا مشخص و تعیین شده است و امیدواریم به زودی با تصویب طرح جامع مدیریت پسماند در استان قم، گام‌های مثبت و مؤثری در جهت رفع این مشکل زیست محیطی برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • لزوم بازنگری طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌ی در خوزستان