Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حاتمی گفت: دوران بازنشستگی که اغلب با کهولت سن، عوارض و بیماری‌های مختلف همراه است، بایستی بدون دغدغه‌ها و مسائل رفاهی، درمانی و معیشتی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از طرح‌های حمایتی، درمانی و توانمندسازی بازنشستگان نیرو‌های مسلح رونمایی کرده و همزمان از طریق ارتباط تصویری، دو مجتمع رفاهی تفریحی ویژه بازنشستگان نیرو‌های مسلح در استان گیلان را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای این برنامه با درود به روح شهدای هشت سال دفاع مقدس و آرزوی سلامتی برای رزمندگان و ایثارگرانی که از میهن اسلامی ایران جانانه دفاع کرده اند، اظهار کرد: تکریم و احترام پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که عمر شریف خود را در راه اعتلای میهن اسلامی، اقتدار، امنیت و عزت کشور صرف کرده اند، امری ضروری و انکار ناپذیر می‌باشد.

وزیر دفاع در رونمایی از طرح‌های رفاهی، حمایتی، درمانی و توانمندساز سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های «سامانه بازار اجتماعی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح»، «مهارت افزایی و آموزش تخصصی مراقبت از سالمند»، «حمایت از اشتغال و کارآفرینی بازنشستگان و فرزندان نیرو‌های مسلح»، «پرداخت وام قرض الحسنه»، «فاز نخست طرح تحولی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک» و «سامانه سرآمد سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح» جهت توانمندسازی و خرسندسازی پیشکسوتان نیرو‌های مسلح در دستور کار ساتا قرار گرفته است.

امیر سرتیپ حاتمی بهره برداری از مجتمع رفاهی تفریحی نارنج متین چابکسر به مساحتی بالغ بر ۵۹ هزار مترمربع و هتل یاس متین انزلی در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع، در محیطی با نشاط و مطلوب و با امکانات به روز را جهت ارائه خدمات رفاهی، تفریحی و اقامتی با پذیرش ۷۰۰ خانوار در روز را از اقدامات ارزشمند و جهادی سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح برشمرد.

وی با بیان اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر به مجموعه بازنشستگان نیرو‌های مسلح کشور افزوده می‌شود، گفت: ضرورت دارد با برنامه ریزی‌های ویژه به این قشر شریف و پرتلاش، بهترین خدمات را در کمال تکریم و احترام ارائه نماییم.

 

وزیر دفاع با اشاره به اهمیت جایگاه و منزلت پیشکسوتان نیرو‌های مسلح و نیز تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص تکریم و گرامیداشت بازنشستگان به عنوان قشر خدوم و تأثیرگذار در جامعه، اظهار کرد: پیشکسوتان نیرو‌های مسلح در سخت‌ترین برهه‌های ایران اسلامی با نثار عمر با ارزش خود از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه تکریم بازنشستگان، پاسداشت زحمات فراوان این عزیزان است، گفت: برآورده کردن نیاز‌های مادی و معنوی، ارتقاء منزلت اجتماعی، هویت بخشی فردی و امنیت روانی بازنشستگان، موجبات حفظ سرمایه‌های اجتماعی کشور را تأمین خواهد کرد.

وی با تقدیر از طرح‌های رفاهی، حمایتی، درمانی و توانمند ساز که توسط سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح آماده بهره برداری شده است، تصریح کرد: ساتا با ارائه این خدمات خرسندساز باید بگونه‌ای ایجاد آسایش و آرامش این گنجینه‌های ارزشمند عمل کند که محیطی عزت مند، پرنشاط پیش روی زندگی اجتماعی بازنشستگان عزیز قرار گیرد.

وزیر دفاع تأکید کرد: متولیان سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح باید تلاش کنند، با تدبیر و منطبق با نیازها، روحیات و اقتضائات بازنشستگان عزیز به گونه‌ای با بازنشستگان مواجه شوند که شروع بازنشستگی برای کارکنان نیرو‌های مسلح، آغاز زندگی جدید توأم با نشاط و شادابی باشد.

امیر حاتمی با بیان اینکه بخش مهمی از دوره خدمت بازنشستگان معزز همزمان با دوران پرحادثه هشت سال دفاع مقدس و مبارزه جهت دفاع از میهن و آرمان‌های مقدس حضرت امام راحل (ره) گذرانیده اند، خاطرنشان کرد: دوران بازنشستگی که اغلب با کهولت سن، عوارض و بیماری‌های مختلف همراه می‌باشد، بایستی بدون دغدغه‌ها و مسائل رفاهی، درمانی و معیشتی باشد.

وزیر دفاع احترام و اکرام پیشکسوتان امری ضروری و پسندیده دانست و گفت: خانواده‌های نیرو‌های مسلح از مسئولان وزارت دفاع توقع و انتظار دارند تا در سرحد امکان به نیاز‌ها و دغدغه‌های آنان پاسخ منطقی، به جا و به هنگام داده شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارکنان وزارت دفاع امیر حاتمی وزارت دفاع بازنشستگان نیرو های مسلح اجتماعی نیرو های مسلح امیر سرتیپ وزیر دفاع دغدغه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: جهان می‌داند "وعده صادق" نیرو‌های مسلح ایران به هر گونه تعدی به منافع، مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی پاسخ طوفانی و یکپارچه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، گفت: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روزی است که با دوراندیشی حکیمانه و صدور فرمان قاطع فرمام امام راحل مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌های انحلال این رکن دفاعی کشور و توطئه دشمنان برای تجزیه ایران ثابت شد که ماهیت این سازمان وزین نظامی با ویژگی‌های مردمی بودن، انقلابی بودن، انقلابی ماندن، ایمان، ولایتمداری، نظم و انضباط، شجاعت، خطرپذیری و ده‌ها صفات و ویژگی دستاوردی ارزشمند برای سربلندی، استقلال و اقتدار نظام امروز است.

وی گفت: ارتش بار‌ها و بار‌ها در میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار پاسخ این اعتماد و حمایت را به شایستگی نشان داد که نمونه بارز آن حفظ تمامیت اراضی و استقلال کشور با همراهی مردم عزیز، سپاه قهرمان، نیرو‌های مسلح، بسیج مخلص و با تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون کفن و صد‌ها هزار جانبار آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

امیر رضایی بیان کرد: امروز بیشینه و ارتباط درخشان دفاعی ارتش و نیرو‌های مسلح به بازندگی مقتدرانه و درون‌زای نظام اسلامی منتج شده و پیام اقتدار ایران به گونه‌ای مقابله شد که جهان می‌داند "وعده صادق" نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، مرز‌ها و امنیت نظام اسلامی پاسخ طوفانی و یکپارچه است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد افزود: آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در تجاوز آشکار دشمن غاصب صهیونیست به ثمر رسید و دل مردم مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه را شاد کرد تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیرو‌های مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم افزایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود که دل دوستان نظام را شاد و دشمنان بشریت را مایوس کرد.

وی ادامه داد: نقش آفرینی ارتش در تقویت ستاد قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه‌های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهبادی و تاکنیکی زیرزمینی و صد‌ها دستاورد نوین دفاعی در زمین؛ هوا و فضا و بی‌شک در عرصه‌های علوم سایه هر گونه تعرض و جسارت زبون از نظام مردم شریف مردم ایران برداشته است.

امیر رضایی خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگداشت حماسه آفرینی نیروی ارتش قهرمان است که نیروی زمینی با ساختار جدید رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرز در مناطق مختلف و مقابله با تهدید‌ها در محیط پیرامونی بخشی از عمر و زندگی خود را سپری کردند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجاهدت‌های همرزمان غیور ما در سپاه قهرمان، فراجای شجاع، بسیج مخلص، وزارت دفاع، نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی دریایی و نیروی زمینی به ویژه حضور مردم عزیز ایران در حقیقت لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و ماندن برای رسیدن به اوج بالندگی است و جای خوشحالی است که ارتش ایران همسو با انجام وظایف خطیر؛ صیانت از کیان و تمامیت اراضی کشور در راستای رسالت مردمی بودن توانسته است در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی و مردم یاری در هنگام وقوع بحران‌ها و رخداد‌های ناگوار و پاکسازی میلیون‌ها زمین آلوده به مین در دوران دفاع مقدس، مبارزه با تهدید‌های زیستی کرونا، حضوری چشمگیر داشته باشد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی