Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:34:51 GMT

برگزاری جشنواره "تئاتر سنگر" در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۸۲۴۱

برگزاری جشنواره 'تئاتر سنگر' در مازندران

مرحله استانی جشنواره "تئاتر سنگر" در هفته دفاع مقدس با درنظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دومین جلسه هماهنگی مرحله استانی جشنواره «تئاتر سنگر» مازندران امروز با حضور نمایندگان فرماندهان یگان‌های نظامی استان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین ولی‌پور زرومی جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به بیان نقش هنر و به‌ویژ هنر نمایش در افزایش روحیه و نشاط رزمندگان در دوران دفاع مقدس و همچنین انتقال مفاهیم و تعالیم ارزشی پرداخت.

روح الله ایرانمهر دبیر جشنواره استانی "تئاتر سنگر" نیز با بیان اهداف برگزاری جشنواره ماحصل و شیوه‌نامه برگزاری آن را تشریح کرد و گفت: این جشنواره یکی از برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شمار می‌آید.

سپس اعضاء نظرات‌شان را مطرح کردند و مقرر شد مرحله استانی این جشنواره در هفته دفاع مقدس با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تئاتر سنگر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

محمودرضا امین اللهی رئیس هیات بسکتبال مازندران گفت: سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال پسران کشور از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت آغاز و تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر برپا می‌شود.

او افزود: بیش از ۹۰ بازیکن و مربی از ۱۵ استان در این جشنواره ۴ روزه شرکت می‌کنند.

امین اللهی گفت: استان‌های حاضر در این جشنواره مازندران، گیلان، زنجان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، کردستان، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی، قزوین، سمنان، اردبیل، البرز و خراسان رضوی تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی