Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:20:15 GMT

۹۰۰ پاکبان در همدان آزمایش غربالگری کرونا دادند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۸۳۲۹

۹۰۰ پاکبان در همدان آزمایش غربالگری کرونا دادند

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از انجام آزمایش غربالگری کرونا در بین ۹۰۰ پاکبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وحید علی‌ضمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور سنجش سلامت پاکبانان، آزمایش غربالگری کرونا از ۹۰۰ پاکبان مناطق چهارگانه شهرداری صورت گرفت.

وی افزود: غربالگری پاکبانان، به صورت شیفت بندی در دو نوبت چهار روزه در چهار مکان مختلف به منظور جلوگیری از تجمع آنان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: این برنامه به دلیل انتشار ویروس کرونا در جامعه و به منظور پیشگیری از گسترش بیشتراین بیماری و آسودگی خیال پاکبانان اجرایی شد.

وی ادامه داد: بهداشت پاکبانان همیشه مورد توجه مدیریت شهری بوده و هرساله آزمایشات دوره ای و سنجش طب کار نیز از این عزیزان گرفته می شود.

علی‌ضمیر خاطرنشان کرد: تمام پاکبانان مجهز به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش بوده و کمبودی در این زمینه نبوده و خوشبختانه با اینکه این افراد به صورت مدام در معرض زباله و ماسک‌های رها شده هستند؛ اما هنوز موردی از ابتلا گزارش نشده است.

وی با انتقاد از پخش دستکش، ماسک و دستمال کاغذی استفاده شده و آلوده توسط برخی شهروندان در سطح معابر شهر گفت: این اقدام به شدت آلودگی کمک می کند و از مردم خواست تا این اقلام بهداشتی را پس از مصرف در سطح های زباله قرار دهند تا ضمن پاکسازی شهر، در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان غربالگری سلامت مدیریت شهری معاون خدمات شهری شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان