Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۹ نفر بر اثر کرونا جان باختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 31 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 625 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که  یک هزار و 977 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 278 هزار و 827 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 229 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد جان باختگان این بیماری در یک روز است بنابراین مجموع جان باختگان این بیماری به 14 هزار و 634 نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون 242 هزار و 351 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند البته  3589 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تاکنون 2 میلیون و 201 هزار و 958 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی تصریح کرد: افراد دارای علائم کرونا برای دریافت مشاوره‌های کرونایی با 4030 تماس بگیرند.

مذاکره ژاپن با شرکت‌های خارجی برای تولید واکسن کروناهزینه بستری بیماران کرونایی در بخش دولتی چه‌‌قدر است؟

 

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سخنگوی قوه قضائیه: می‌پذیریم که می‌توانستیم در اطلاع‌رسانی پرونده ۳ اعدامی بهتر عمل کنیم ۲ چگونه می‌توان سیارکها را از زمین دور کرد؟ ۳ قتل ۲ فرزند توسط پدر ۴ مجله معتبر لنست: کاهش جمعیت ایران در سال ۲۱۰۰ به ۷۰ میلیون نفر! ۵ پژوهشگران دانشگاه آکسفورد به یک واکسن ضد کرونای ایمن دست یافتند ۶ چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ توسط رئیس دیوانعالی پذیرفته شد؟ /تفاوت مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ آیین دادرسی ۷ دستگیری تعدادی از کارمندان یکی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تهران ۸ روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! مهمترین اخبار اجتماعی روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! آمار فوتی‌‌های کرونا باز هم رکورد زد| فوت ۲۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته حمله داعش‌وار پیاده‌نظام دشمن به "تولد فرزند سوم یک نماینده مجلس" دولت برای حل مشکلات حمل‌و‌نقل عمومی تهران نه پول می‌دهد نه اجازه تولید و واردات! مهمترین اخبار تسنیم ربیعی: قیمت واقعی ارز کمتر از رقم موجود در بازار است/ روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد فلسطین| آغاز مرحله آشتی گروه‌های فلسطینی با حضور ابومازن و هنیه قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت وزارت بهداشت ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر در پی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده که ۳ مورد آن تصادف فوتی با ۳ نفر جان باخته، ۲۲ مورد تصادف جرحی با ۴۷ نفر مجروح و ۵۰ فقره تصادف خسارتی بودند.

وی افزود: وقوع تصادف فوتی و جرحی در نهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۳۰۰ و ۱۰ درصد افزایش داشت، اما در مجموع تصادفات با ۴۶ درصد کاهش روبه‌رو بودیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۳۲ فقره تصادف فوتی در جاده‌های استان اصفهان رخ داده و در این حوادث ۳۹ نفر جان خود را از دست دادند که از نظر تعداد تصادفات و تعداد جان باخته به ترتیب با ۵۷ و ۷۰ درصد افزایش مواجه بودیم.

مولوی اظهار داشت: در این مدت ۲۹۵ فقره تصادف جرحی با ۴۶۷ نفر مجروح نیز رخ داد که از نظر تعداد تصادفات ۱۳ درصد افزایش داشت، اما از نظر تعداد مجروحان هشت درصد کاهش یافته بود.

وی نداشتن توجه به جلو را بیشترین علت وقوع حوادث رانندگی اعلام کرد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری، تمام حواس خود را به جلو معطوف کنند و به هیچ عنوان هنگام خستگی و خواب آلودگی به رانندگی نپردازند.

کد خبر 740258

دیگر خبرها

  • فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر در پی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اصفهان
  • آخرین آمار فوتی‌ها در تصادفات رانندگی ایام نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • شمار شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۲۶۲۳ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش ورود پناهجویان به انگلیس رکورد زد
  • ۱۷۸ شهید و مجروح؛ نتیجه جنایات ۲۴ ساعت گذشته صهیونیست‌ها در غزه
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲