Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم دولت مبنی بر واگذاری شرکت هپکو به تأمین اجتماعی تصمیمی از روی عقلانیت، تدبیر و منطقی نیست؛ گفت: امروز دولت با واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی به دنبال حل مسئله شرکت هپکو نیست بلکه دنبال تسویه بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به نشست روز گذشته مسئولین در وزارت صمت برای تصمیم گیری در خصوص واگذاری شرکت هپکو گفت: در این جلسه گلایه مندی خود را نسبت به واگذاری شرکت هپکو به تأمین اجتماعی را انتقال دادم.

وی افزود: تصمیم دولت مبنی بر واگذاری شرکت هپکو به تأمین اجتماعی تصمیمی از روی عقلانیت، تدبیر و منطقی نیست.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واگذاری شرکت هپکو به تأمین اجتماعی هیچ توجیهی در آن وجود ندارد و دولت بایستی واگذاری هپکو به وزارت صمت و ایمیدرو را در دستور کار می گذاشت که متأسفانه انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه ایمیدرو توانایی و تخصص لازم برای مدیریت هپکو را دارد،گفت: امروز دولت با واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی به دنبال حل مسئله شرکت هپکو نیست بلکه دنبال تسویه بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی است.

آصفری با تأکید بر اینکه در واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی دلسوزی وجود ندارد،افزود: البته درخواست ما از وزارت صمت و ستاد رفع موانع تولید این است که تأمین اجتماعی تضمین های لازم را برای تزریق اعتبار و سفارش های تولید را برای شرکت مد نظر داشته باشد تا هپکو از این وضعیت فعلی بیرون بیاید.

وی بیان کرد: اگر تضمین ها و شرایط لازمی که باید تأمین اجتماعی برای هپکو رعایت کند به خوبی انجام نشود قطعا شرایط هپکو از وضعیت فعلی بسیار بدتر خواهد شد و لذا تأکید ما این است که تضمین های لازم گرفته شود.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت در شرایط فعلی نباید چتر حمایتی خود را از روی هپکو بردارد چراکه باید با تمام توان کمک کند تا این شرکت از وضعیت فعلی نجات پیدا کند و واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی تنها مشکل دولت را حل می کند اما مشکل کارگران و شرکت حل نخواهد شد و لذا این واگذاری منطقی نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی واگذاری شرکت هپکو به تأمین اجتماعی واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی نماینده اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی   آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان سلماس  بیش از ۸۰ درصد سهمیه کودی جذب شد؛ این مقدار کود توزیعی  شامل سه هزار و ۱۸۰ تن کود ازته، ۹۶۰ تن کود فسفاته و ۲۸۰ تن کود پتاسه است.

محمود مظلومی افزود: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

وی گفت: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • ◄ وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان