Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب پورناظری ـ آهنگساز و نوازنده ـ در اظهار نظری با ابراز تعلق خاطر به ایران، زبان پارسی و فرهنگ ایرانی، بر اتحاد قوم کُرد در هر نقطه از دنیا تاکید کرد و آن‌ها را ایرانی خواند.

سهراب پورناظری در این اظهار نظر که در قالب پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر و ویدئوی یک آهنگ به زبان کردی را هم ضمیمه آن کرده است، نوشت:

«تا توانی پا منه اندر فراق .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
«هه‌ر بژی ایران»

من کُردِ کرمانشاه هستم نه «کورد» و به ریشه‌ام افتخار می کنم ریشه من در خاک شاه بزرگ «خسرو پرویز» ساسانی است و من میراث دار «ایران کهنم» و هر کُردی در هر نقطه از جهان «ایرانیست» چه در عراق و سوریه و ترکیه و چه در سایر نقاط کره خاک.

من و هم ریشه‌های آگاهم تا آخرین نفس از «ایران» و فرهنگش پاسداری خواهیم کرد. به زبان پارسی عشق می‌ورزیم و سپاس می‌گوییم خدای را که بزرگ‌ترین لطفش را به ما ارزانی داشت و ما را در این فرهنگ به دنیا آورد.

به زبان کُردی افتخار می‌کنم که میراث دار زبان پارسی میانه و پارسی باستان است. هم ریشه‌های غیور کُرد بیاییم پیش برندگان سیاست‌های جدایی طلبانه انگلیس و امریکا و اسرائیل نباشیم. به اندازه کافی در این چند صد سال میانمان فاصله افکندند. ایرانمان را تنها نگذاریم»

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهراب پورناظری موسیقی سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سراج عصر یکشنبه در اولین جلسه شورای مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در سال ۱۴۰۳، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد را مقدس دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف نشان داده که یاری رسان مردم و حافظ امنیت و انقلاب اسلامی است.

سراج با اشاره به برنامه‌های مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران برای سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: تشکیل گروه‌های جهادی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه گفت: به اتمام رساندن برنامه‌های نیمه تمام سال گذشته در اولویت کاری این مرکز قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه امسال بسیج استانداری تهران و رده‌های تابعه بر اساس «سند اعتلای بسیج» تدوین شده است، افزود: این برنامه‌ها تا پایان اردیبهشت به تمامی پایگاه بسیج ادارات و معاونت‌ها ابلاغ خواهد شد.

سراج در خصوص برنامه‌های فرهنگی این مرکز مقاومت نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات بسیج، فعالیت فرهنگی برای کارکنان در مرحله اول و خانواده آنان در مرحله بعد است که با ایجاد نشاط، اثرگذاری و تعلق سازمانی را در بین کارکنان دوچندان می‌کند و این اقدام نیز ان شاالله در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم‌تر نسبت به سال قبل تداوم خواهد داشت.

کد خبر 6084895

دیگر خبرها

  • ایران جزو چهار کشور نخست دنیا در حوزه سدسازی است
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • عکسی از اصابت موشک های ایرانی به اسرائیل /نورنیوز به نقل از بی بی سی: به هر نقطه ای از اسرائیل دسترسی داریم
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • انس عمومی با ادبیات کهن پارسی؛ یکی از مسیر‌های حفظ حافظه‌ی فرهنگی جامعه
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • نمایشگاه خوشنویسی سپهر سهراب + فیلم