Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:07:28 GMT

دراگان اسکوچیچ در اردوی تیم رقیب استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۹۳۷۸

دراگان اسکوچیچ در اردوی تیم رقیب استقلال

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در تمرین نساجی با محمود فکری به گفتگو پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، امروز (دوشنبه) در تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار با استقلال حاضر شد و تمرین شاگردان محمود فکری را از نزدیک زیر نظر گرفت.

اسکوچیچ در این بازدید خطاب به محمود فکری اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که به تمرین نساجی آمدم و با شما صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با مربیان دیگر هم صحبت کردیم و الان در خدمت شما هستیم. می‌خواهیم نظر شما را درباره تیم ملی و چیز‌های دیگر بدانیم. ما باید با هم در تماس باشیم، چون شما بازیکنان را تمرین می‌دهید و من فقط باید آن‌ها را انتخاب کنم.

وی همچنین در ادامه حضور خود در تمرین نساجی در جمع بازیکنان گفت:

امروز آمدم تا شما و سرمربی‌تان را ببینم، بازی شما با استقلال دستیارانم را می‌فرستم تا بازی را ببینند و در بازی بعدتان با فولاد، خودم حضور پیدا می‌کنم.

وی بیان کرد:

بازی همه شما را دیده‌ام، آمدم به سرمربی بگویم که اگر نظری در مورد شما دارد، به من بگوید. این مسئله به تمرکز بیشتر من، به شما کمک می‌کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری استقلال استقلال تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فولاد خوزستان محمود فکری نساجی مازندران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی

به گزارش "ورزش سه" با آغاز اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران زیر نظر حسین عبدی بازیکنان جوان فوتبال ایران برای کار زیر نظر این سرمربی آماده می‌شوند.

در این بین بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی اندونزی که سابقه بیشتری در کار با این سرمربی دارند، امیدوارند بتوانند دوره موفق حضور در رده نوجوانان را در یک رده بالاتر با سرمربی خودشان تجربه کنند.

یکی از این بازیکنان ابوالفضل موردی، مهاجم جوان تیم فوتبال فولاد است که در این فصل دو بار هم در ترکیب اهوازی‌ها به میدان رفته و در دیدار برابر سپاهان و ذوب‌آهن دقایقی فرصت بازی به آن مهاجم نوک را به دست آورده بود.

موردی که به عنوان یکی از استعدادهای مورد توجه آکادمی فولاد راهی جام جهانی نوجوانان شده بود، امیدوار است بتواند در اردوی جدید تیم ملی جوانان شرایط لازم برای حضور دوباره در لیست بازی تیم فولاد را پیدا کرده و در هفته‌های پایانی راهی به ترکیب این تیم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی
  • تیم ملی فوتبال ایرلند رقیب تراکتور برای جذب سرمربی جدید